loading...

naziiran

کورش احمدوند بازدید : 57 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
هاوارد شولتز می‌گوید که او یک دموکرات نیست و از واکنش شدید متعجب شده‌است.

تاجر میلیاردر هوارد شولتز, که یک پیشنهاد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری را در نظر دارد, در مصاحبه‌ای با " جو صبح " msnbc گفت که او " دیگر " دموکرات نیست زیرا او با حزب دموکرات مخالف است, زیرا او با حزب دموکرات مخالف است. شولتز گفت: " من یک دموکرات بوده‌ام, اما من دیگر وابسته به حزب دموکرات نیستم, کسانی که اساساً می‌خواهند دولت مراقبت بهداشتی را انجام دهد که ما نمی‌توانیم از عهده آن برآییم, دولت باید به همه, و دولت اجازه دهد که به همه کار بدهد. ما نمی‌توانیم از عهده آن برآییم. " من خود ساخته‌ام: شولتز به بیلیونر میلیاردر واکنش نشان می‌دهد. در حال حاضر این کشور به " اصلاحات جامع مالیاتی " به عنوان راهی برای کاهش نابرابری نیاز دارد. او همچنین خواستار " راه‌حل‌های معقول برای مهاجرت " شد. او گفت: " حالا, من به خاطر بیلیونر بودن به خاطر بیلیونر بودن, مورد انتقاد قرار گرفته بودم. " او با اشاره به منتقدان در سمت چپ که گفته بود در حال مبارزه با پیشنهادهای لیبرالی برای ایجاد مالیات‌های بیشتر بر روی افراد بسیار ثروتمند است, چون او بسیار ثروتمند است. اجازه دهید درباره آن صحبت کنیم. من خودم … من در پروژه‌های بروکلین, نیویورک بزرگ شدم! فکر می‌کردم این رویای آمریکایی است? شولتز گفت: " بار دیگر به انتقادات, به ویژه از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و حزب دموکرات الیزابت وارن در ماساچوست, گفت: " شما به خاطر موفقیت از من انتقاد می‌کنید? وارن در خط مقدم انتقادات دموکراتیک شولتز قرار دارد که به شدت با مالیات بر ثروت پیشنهادی خود در ثروتمند مخالف است. " مضحک " میلیاردرهای است که فکر می‌کنند می‌توانند ریاست‌جمهوری را بخرند تا سیستم را برای th نگه دارد.

در حالی که فرصت‌ها برای هر کس دیگری کنار گذاشته می‌شود , وارن در تویی‌تر نوشت که " جو صبح " فکر می‌کند که وارن " یک فرد جدی " است , اگرچه او چند سال پیش به دیدن من آمد و از من تقاضای کمک به رقابت سنا را کرد . او افزود : " من معتقدم آنچه الیزابت وارن … مخفف چیست . " من معتقدم - من معتقدم که این کشور باید برای سوسیالیسم رو به رو شود ." او گفت : " من به او احترام می‌گذارم و این موضوع شخصی نیست . من فقط با او موافق نیستم ." از آنجا که اعلام می‌کند ممکن است به عنوان یک فرد مستقل عمل کند , بیشتر حزب دموکرات به شدت با او مخالفت کرده‌است , چرا که ممکن است به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ کمک کند تا با تقسیم آرا anti انتخاب شود . شولتز گفته‌است که آخرین چیزی که او می‌خواهد این است که ترامپ دوباره انتخاب شود , اما خود ترامپ گفته می‌شود که شولتز را به عنوان یک دارایی برای انتخاب مجدد خود می‌بیند که شولتز به مجلس سنا تسلیم نشد . او گفت : " من می‌خواهم کاری درست برای ایجاد منافع و واکنش شدید از طرف حزب دموکرات انجام دهم , اما شولتز , که فوربس می‌گوید او اولین نامزد

کسی که موفق است, من کسی هستم که از پروژه‌ها می‌آید و من مردم آمریکا را درک می‌کنم. با این حال, شولتز گفت: " وقتی سوال شد که هزینه یک صندوق چقدر است. او گفت: " نمی‌دانم. " " من هیچی نمی‌خورم. " میکا ", میزبان " co - میزبانش میکا " به او گفت که هزینه آن برابر با هزار دلار است. این خیلی زیاد است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 27 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
بیلبورد تایمز در میدان تایمز منجر به مرگ کارگران مهاجر و محکم کردن دیوار مرزی شد

فعالانحقوقمهاجرینمتحدسازمانمللمتحدکمپینتبلیغاتیبلند پروازانهای را برایمبارزهبادیوارمرزیپیشنهادیدونالدترامپآغازکردندوتوجهخودرابهکشتهشدنحداقلسهنفرازمهاجرانیکهدرقسمتمیداننمادینتایمزنیویورکدرخیابان43امشهرنیویورکواقعشده‌اند, اعلامکرد.Thepressیکتبلیغجدیدرادرمیدانتایمزنیویورکراه‌اندازی کردوازمقاماتمنتخبخواستخواسته‌هایترامپراردکنند.@yearیکتبلیغجدیددرمیدانتایمزنیویورکراه‌اندازیکردوخواستارردخواسته‌هایترامپشد.#DefundHateTEXTNoMoreMoneyدر19دسامبر2018برنامهبیلبوردنمایشاسلایدیازچهره‌هایRoxsanaهرناندز,JakelinAmeiRosmeryCaalMaquin,کلودیاPatriciaGomezGonzalezوروزاMariaهرناندزرا نشان می‌دهد.سهتناز اینچهار نفردر حالیکه دربازداشتمهاجرتبسر می‌برند, جان خود را از دست دادند.همچنیناینمقداررا دربیلیون هانشانمی‌دهدکهدولتخواستارمرزwall.Roxsهرناندز,33ساله, یکزنترانسازهندوراسبوده‌استکهدرماهمهدربیمارستانیدرآلبوکرکیبهنامنیومکزیکودرگذشتدرحالیکهاودرحبسمهاجرتآمریکاوگمرک(ICE)بود.ششماهبعد,یکگزارشکالبد شکافیمستقلنشاندادکه اودرماهمهدرنزدیکیمرزمکزیکدرریوبراوو,تگزاس,در حدود10مایلیجنوبof,توسطیکمامورگشتمرزیایالات‌متحدهمورداصابتگلولهقرارگرفتوکشتهشد.اداره گمرکوحفاظتاز مرزها,کهبرگشتمرزینظارتدارد,دوبیانیهمختلفرا باتوجهبهآنچهکهمنجربهمرگزن" گواتمالاجوان"شد,منتشرکرد.اینیکدختر7ساله" گواتمالا"استکهدربیمارستانجان باخت.

در ۸ دسامبر در آل پاسو، تگزاس، در حالی که او در زندان حفاظت از مرزها و حفاظت از مرزها بود. وزارت امنیت داخلی در یک بازه زمانی مفصل گفت که به نظر می‌رسد او براثر "شوک sepsis" فوت کرده‌است و نتایج Autopsy هنوز منتشر نشده است. براساس گزارش سازمان ملل متحد، حفاظت از مرزها و حفاظت از مرزها به مدت پنج روز با موشکافی زیادی مواجه شده‌است تا اعلام کند که ماریا هرناندز ۱۰ ساله پس از جراحی دچار فلج مغزی شده و از زمانی که ۳ ماهه بود در ایالات‌متحده زندگی می‌کرده‌است. در بیانیه‌ای گفت: "ما این تبلیغ را با قصد نشان دادن افرادی که مطالبات ترامپ نه تنها در مورد یک دیوار هستند" منتشر کرد و گفت: "ما این تبلیغ را با قصد نشان دادن افرادی ایجاد کردیم که مطالبات ترامپ تنها در مورد یک دیوار نیستند". انتظار می‌رود که میلیون ها نفر از مرکز گردشگری نیویورک در طول تعطیلات کریسمس OW NBCLATINO در facebook، Twitter و instagram دیدن کنند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)
Authentic در the کنتاکی به پیروزی رسید.

AuthenticدرکنتاکیدربیSaturday.TheکهتوسطبابBaffertکالیفرنیایجنوبیتربیت شده‌بودپیروزشدوباتوجهبهقانونموردعلاقهخود قانونراموردضرب وشتمقرار داد.اماAuthenticبخش عمده‌ایازمسابقهرا رهبری کردوtheenticراازاولراندودرهمان جاماند.RacingHallofFameinducteeجانولاسکوئز,سوارکار ماهریبود.BaffertکهدرخانهwhoseدرآرکادیاپارکدرArcadiaکالیفرنیاقراردارددرسال2015بهمقامدومرسیدواولیناسبیبودکهدرسال2015بهمقامقهرمانیسه‌گانهرسیدواولیناسبیبودکهدرسال 2015بهعنواناولیناسببرندهشدواز2مهبهبعددرنتیجهبیماریهمه‌گیرجهانیدوم بهتعویقافتاد.این جشنوارهبدونحضورهوادارانبرگزارشد, امایکیازمهم‌ترینرویداده‌ایورزشیدرایالات‌متحدهباتعدادبینندگانسالانه15میلیوننفربود.(ان بی سیtelevises).اینحادثهدر بحبوحهدرگیری‌هایملیعلیهاستفادهپلیساززورعلیهآمریکایی‌هاومرگبازداشتجورجفلویددرMinneapolisدرماهمهبهخانهBreonnaتیلورکهیکتکنسینفوریت‌هایپزشکی26سالهبود,در13مارسدرطیمراسم"بدوندر زدن"بهضربگلولهکشتهشد.Tonyaabeln,نایب‌رئیسارتباطاتدرگروهسیگفت: "شنبهروزشنبه, همانطورکهتاکیدمجددبررویعدالتنژادیدرحال اجرابود,تظاهراتکنندگانقضاییعلیهcounterprotestersوrightمسلحطرفدارجناحراستدر""",بهجایدانشگاهمعمولی"لوئیزویل"اجراکردندوشاملیکلحظه"سکوتوانعکاس"شدند.

بنیاد hurchill Downs، از طریق ایمیل.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 29 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)
ترامپ  در  مورد نظریه  توطئه  QAnon  :  آیا  این  یک  چیز  بد  است  ?

واشنگتن - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز چهارشنبه با گفتن اینکه پیروان عقاید افراطی مخالف با اعتراضات خشونت‌آمیز مخالفت می‌کنند و "من شنیده‌ام کسانی هستند که کشور ما را دوست دارند" و "من شنیده‌ام که پیروان این جنبش بر این باورند که او برای متوقف‌کردن یک مورد شیطانی of و cannibals مبارزه می‌کند، او پرسید:" آیا این چیز بدی است؟ " او گفت: " ترامپ گفت که او چیز زیادی در مورد پیروان جنبش QAnon نمی‌داند. من از این حرکت خیلی خوشم می‌آید. اما من زیاد در مورد این جنبش چیزی نمی‌دانم، در حالیکه QAnon در ماه‌های اخیر به عنوان یک مرکز متمرکز برای توطئه کاملا کاذب و جوامع درمانی جایگزین ظهور کرده‌است. این گروه با چندین حادثه خشونت‌آمیز و جنایی از جمله ربودن یک قطار، آدم‌ربایی، یک تعقیب پلیس و یک murder.When پرسیده شد که آیا او به طور مخفیانه تلاش می‌کند دنیا را از دیدگاه شیطانی of و cannibals نجات دهد "آن‌ها مرا خیلی دوست دارند": ترامپ در مورد نظریه توطئه QAnon movementAug بحث می‌کند. ۱۹، ۲۰۲۰۰۳: ۰۶: من این را نشنیده‌ام. اما آیا این یک چیز بد است یا چیز خوبی است؟ ترامپ گفت: " اگر من بتوانم دنیا را از مشکلات نجات دهم، حاضرم آن را انجام دهم، و مایلم خودم را به آنجا ببرم. ما در حال نجات جهان از یک فلسفه چپ رادیکال هستیم که این کشور را نابود خواهد کرد. و هنگامی که این کشور از بین رفته‌است، بقیه جهان به دنبال آن خواهند رفت و برنامه اخبار NBC برای شکستن اخبار و تیوری politicsThe راه خود را به جریان اصلی سیاست تبدیل کرده‌است." مارجوری تیلور گرین، نامزد کنگره جمهوری‌خواه ایالت جورجیا قبل از اجرای این دفتر، چندین مقاله نوشت که بر روی وب سایت که اکنون از بین رفته‌است، مورد توجه قرار گرفت و پیشنهاد داد که هیلاری کلینتون

کلینتون دشمنان سیاسی خود را به قتل رساند و او به این مساله اندیشید که آیا تیراندازی‌های گروهی در روز چهارشنبه توسط حدود ۹۰۰ صفحه و ۱۵۰۰ تبلیغ به to بسته شده‌بود، که بخشی از یک اقدام فراگیر بود که دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰ صفحه اینستاگرام و تقریبا ۲۰۰۰ گروه فیسبوک را محدود کرد که باعث ایجاد خشونت در دنیای واقعی شدند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)
آژیرهای خرابکار در رقابت شنا همزمان با بازی های همجنسگرا طلا کسب می کنند

این گروه روز سه‌شنبه در فیسبوک نوشت: " این طلا برای همه طرفداران و حامیان ما، جوامع ما در [مینه سوتا] و فراتر از مواجهه با تبعیض و موانع برای آزاد بودن واقعاً آزاد است." ۵، ۲۰۱۸۰۵: ۴ در سال ۲۰۱۴ شکل گرفت، subversive Sirens متشکل از ۵ زن در دهه ۳۰ و ۴۰ هستند، که بسیاری از آن‌ها زنان رنگی هستند و به عنوان LGBTQ شناخته می‌شوند. as Harriday، یکی از اعضای تیم، به NBC News.Tana ها، یکی دیگر از اعضای تیم، گفت: "همه ما در جایی که هستیم هستیم"، به ما انرژی و قدرت می‌دهد، به طوری که هر کسی که در آنجا حضور داشته باشد، به ما انرژی و قدرت می‌دهد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 31 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)
پورشه  برای  جایگزینی  موتور  در  همه  سال  2014  911  GT3  ورزشی  911

واحد فولکس واگن AG روز سه شنبه گفت: پورشه در تمام مدل های فعلی خود در سال 911 GT3 اتومبیل های اسپرت را جایگزین خواهد کرد و به صاحبان گفته است که رانندگی اتومبیل ها را متوقف کنند زیرا آنها می توانند آتش بگیرند. این خودروساز گفت که موتور را در تمام اتومبیل های اسپرت GT3 2014 خود به دلیل مشکل اتصال دهنده که می تواند باعث آتش سوزی شود جایگزین می کند. آژانس آنادولو / گتی ایماژ ماه گذشته ، پورشه گفت که این 785 مدل سال 2014 911 GT3 را به خاطر می آورد. اتومبیل به دلیل خطر آتش سوزی. این اقدام پس از پورشه گفته شد که در مورد دو موتور آتش سوزی که در آن یک. یک مقام پورشه گفت: در این دو آتش سوزی ، در ایتالیا و سوئیس ، هیچ کس مجروح نشده است. پورشه مستقر در اشتوتگارت آلمان با تنظیم کننده های ایالات متحده در فراخوان و تعویض موتور همکاری می کند و با هر مشتری که صاحب آن است در تماس است. یکی از وسایل نقلیه آسیب دیده ، گفت: پورشه نگفت که چقدر هزینه تعویض موتورهای 785 را خواهد داشت. این شرکت گفت: موتورهای جدید دارای اتصال دهنده های بهینه خواهند بود. GT3 اسپرت ترین از 16 نوع پورشه 911 است که در بازار ایالات متحده فروخته می شود. یک مقام پورشه گفت: GT3 اغلب توسط صاحبان آنها در مسیرهای مسابقه هدایت می شود. از 785 مدل GT3 که موتورهای جایگزین دارند ، حدود 400 مورد به ایالات متحده ارسال شده اند و حدود نیمی از آنها فروخته شده اند. 911 مدل و انواع دیگر تحت تأثیر قرار نمی گیرند. ماشین اسپرت دو صندلی قیمت پایه ای در حدود 131،000 دلار در اروپا و حدود 137،00 یورو دارد


منبع
کورش احمدوند بازدید : 27 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)
طبق گزارش  تنوع زیستی  ,

گزارش جامعی که در حال ارزیابی وضعیت جهان طبیعی است، نشان داد که انسان‌ها اثرات مخرب و مخربی بر تنوع زیستی جهانی دارند و حدود یک میلیون گونه جانوری و گیاهی در حال حاضر تهدید به انقراض هستند. او در بیانیه‌ای گفت: "ما در طی پنج دهه گذشته براساس برنامه محیط‌زیست سازمان ملل متحد" یک تصویر شوم " منتشر کرده‌ایم که نشان می‌دهد ۲۵ درصد از پستانداران، بیش از ۴۰ درصد از پستانداران، نزدیک به ۳۳ درصد از کوسه‌ها و ۲۵ درصد از گونه‌های گیاهی در معرض خطر نابودی قرار دارند. براساس این ابعاد، محققان تخمین زدند که حدود یک میلیون گونه حیوان و گیاهی می‌توانند در عرض چند دهه از بین بروند و از قرن ۱۶ میلادی، انسان‌ها حداقل ۶۸۰ گونه مهره‌داران را به انقراض، از جمله لاک‌پشت دریایی پینتا، به پیش برده‌اند. آخرین حیوان شناخته‌شده این گونه، یک لاک‌پشت عظیم‌الجثه با نام Lonesome جورج، در سال ۲۰۱۲ در پارک ملی گالاپاگوس در اکوادور درگذشت. به گفته صندوق جهانی حیات وحش، یک زیرگونه از the اهل جوان در سال ۲۰۱۱ منقرض شده‌است و کرگدن سیاه سیاه و کرگدن سفید شمالی در حیات وحش منقرض شده‌اند.

واگنر به نقل از دیوید واگنر , استاد بوم‌شناسی و زیست‌شناسی تکاملی در دانشگاه کانکتیکات , گفت : " این روند تندتر از هر زمان دیگری در طول 50 سال گذشته رخ می‌دهد " و این به این معنی است که نسل گونه‌های جدید قادر به ادامه دادن با از دست دادن گونه‌ها نیستند " و این می‌تواند پیامدهای جدی برای ثبات اکوسیستم‌ها در سراسر جهان داشته باشد که به نوبه خود می‌تواند مستقیما بر سلامت انسان تاثیر بگذارد . تعامل بین حیوانات , گیاهان , انسان‌ها و محیط‌زیست یک تار پیچیده می‌سازد . Disruptions به هر بخشی از این معماری زیستی می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی داشته باشد , cascading effects.Rela tedScienceScienceHow بر روی پنگوئن‌ها وجود داشته باشد که به عنوان مثال ممکن است انسان‌ها برای زنده ماندن به غذا نیاز دارند . بنا بر اعلام سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل , بیش از سه چهارم از محصولات غذایی جهان , دست‌کم به بخشی از فعالیت‌های زنبورها , زنبورها , پروانه‌ها و سایر pollinators وابسته هستند . " برت Scheffers " , یک متخصص محیط‌زیست در دانشگاه فلوریدا

واگنر در گزارش خود گفت: " اگر شما تعداد گونه‌های حشرات را ندانید، این تغییرات به دنبال تخریب زیستگاه‌های طبیعی و حشرات برای مهاجرت به مناطق دیگر هستند، از جمله استفاده گسترده از آفت‌کش‌ها، استفاده از حیوانات و سایر گونه‌های جانوری از جمله استفاده گسترده از آفت‌کش‌ها، کاهش یا معکوس کردن کاهش هشدار دهنده گازهای گلخانه‌ای که عامل اصلی تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان است، هستند. گزارش منتشر شده در دسامبر ۲۰۱۸ توسط پروژه جهانی کربن، یک کنسرسیوم بین‌المللی از محققان که رونده‌ای انتشار گازهای گلخانه‌ای را مطالعه می‌کند، نشان داد که پس از یک دوره کوتاه ثبات از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶، انتشار گازهای گلخانه‌ای در جهان بیش از ۲ درصد در ۲۰۱۸.Rela tedNewsNewsU افزایش یافت. اس. طرح‌ها برای محافظت از گرگ‌ها خاتمه می‌یابد،

با توجه به اینکه موضوعات تغییر اقلیم تمایل به جلب توجه بیشتر دارند, لازم است دولت‌ها بر حفظ تنوع زیستی تمرکز نمایند. او روز یکشنبه در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: " از دست دادن تنوع زیستی به اندازه تغییر آب و هوا برای آینده بشریت مهم است. " " این دو بسیار هم‌بسته هستند. شما می‌توانید بدون مقابله با تنوع زیستی با تغییرات آب و هوا مقابله کنید. این ارزیابی بر نیاز به اتخاذ شیوه‌های کشاورزی پایدار, جنگلداری و کاربری زمین تاکید کرد. جان وینز, استاد بوم‌شناسی و زیست‌شناسی تکاملی در دانشگاه آریزونا, گفت که این هیات حامی گسترش مناطق حفاظت‌شده برای محافظت از گونه‌ها و اجازه دادن به اکوسیستم‌ها برای رویارویی با پیش‌آگهی بد است. وینز گفت: " خیلی دیر نشده - یک پنجره چند ساله وجود دارد که ما هنوز می‌توانیم کاری انجام دهیم. " " در نهایت, تمام این کارها انجام خواهد شد. اگر تصمیم بگیریم که می‌خواهیم آن را حل کنیم, می‌توانیم آن را حل کنیم. " برای خبرنامه ماخ امضا کنید و از اخبار nbc در توئیتر, فیسبوک, و اینستاگرام پیروی کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 27 جمعه 30 آبان 1399 نظرات (0)
در اینجا  پنج  پرسش  کلیدی  وجود  دارد  که  ترامپ  و  نتانیاهو  ملاقات می‌کنند .

ما از این ویدیو عذرخواهی می‌کنیم , این ویدیو expired.Watc h دارد : ترامپ و نتانیاهو , اخبار مشترک را در اختیار دارند . 15 , 201700 : رئیس‌جمهور ترامپ در روز سه‌شنبه با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک برگزار خواهد کرد . این جلسه اولین آزمون تعهد کمپین ترامپ برای ایجاد یک رابطه قوی‌تر با اسرائیل خواهد بود تا اینکه رئیس‌جمهور اوباما بتواند روابط آمریکا با اسرائیل را تقویت کند که برای ترامپ دشوار نخواهد بود . رابطه اوباما با نتانیاهو چنان تیره بود که جان کری در سخنرانی بی‌سابقه خود در ماه گذشته به عنوان دبیر of پنج سوال کلیدی در مورد اولین ملاقات ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور با همتای اسرائیلی خود مطرح کرد . 1 . آیا ترامپ و نتانیاهو به راه‌حل دو ایالتی متعهد هستند ? سیاست آمریکا , تحت هر دو دولت دموکرات و هم جمهوریخواه , مدت‌ها طرفدار راه‌حل دو جانبه است , به این معنی که یک کشور فلسطینی تحت کنترل اسرائیل در همسایگی اسرائیل وجود دارد . اما دیوید فریدمن , که ترامپ نامزد دریافت سفیر آمریکا در اسرائیل شده‌است , از این موضوع سوال کرده‌است که امین نتانیاهو در نشست آن‌ها در نیویورک , 25 سپتامبر , 2016.HAND OUT / Reuters2 در کنار دونالد ترامپ قرار دارد . آیا ترامپ پیشنهاد خود برای انتقال سفارت آمریکا در اسرائیل از تلاویو به اورشلیم را تایید خواهد کرد ? ترامپ با این ایده مبارزه کرد , اما از زمان ورود به office.Beca , آن را مورد تایید قرار نداده است , بیشتر کشورها سفارتخانه‌های خود را در تل‌آویو به جای بیت‌المقدس در اختیار دارند . انتقال سفارت به اورشلیم فلسطینیان و دیگر کشورهای عربی در آن منطقه را عصبانی خواهد کرد و پیشنهاد می‌کند که ترامپ بیش از هر آمریکایی

سیاست‌های نتانیاهو طوری است که دولت پیشین در مورد شهرک‌های اسرائیلی در کرانه باختری و اورشلیم شرقی تنها به عنوان یک مشکل از سوی فلسطینی‌ها یا دولت اوباما محسوب نمی‌شود . در ماه دسامبر سازمان ملل متحد قطعنامه ای را به شدت محکوم کرد که توافقات اسرائیل را با رای 14 -


منبع
کورش احمدوند بازدید : 26 جمعه 30 آبان 1399 نظرات (0)
با رکود اقتصادی، آمریکایی‌ها از عشق به خانه‌های کوچک‌تر سقوط می‌کنند.

پس از رکود اقتصادی پس از رکود اقتصادی, خانه‌های کوچک‌تر به نتیجه رسیدند, و بیبی بومرها مثل سایت expected.Real downsizing, متوجه شدند که ۴۳ درصد از بیش از ۲,۰۰۰ پاسخ دهندگان در نظرسنجی آنلاین خواهان " تاحدودی " یا " خانه‌های بزرگ‌تر " نسبت به محل سکونت فعلی شان هستند. طبق نظر سنجی ما, ممکن است در بین جوانان بزرگ‌تر - بیش از ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان تحت نظر داشته باشند - اما حتی والدین آن‌ها هنوز احساس می‌کنند که خانه‌های کوچک‌تر به خانه‌های کوچک‌تر نیاز دارند, اما حتی والدین آن‌ها هنوز احساس می‌کنند که خانه‌های کوچک‌تر, بالاترین درصد از هر رده سنی, تعداد کسانی که هنوز می‌خواهند بزرگ‌تر شوند پنج درصد بیشتر است. سال گذشته, Fannie می یادآور شد که این نسل در خانه‌های خود برای اقامت آپارتمان‌های بازنشستگی عجله‌ای نشان نمی‌دهند " و افزود که احتمالاً چندین توضیح برای ترجیح ماندگار خانه‌های بزرگ‌تر وجود دارد. نسل بعد از بازنشستگی ممکن است از مناطق شهری و به جوامعی که می‌توانند برای پول خود به صورت مربعی وارد شوند, حرکت کنند. آن‌ها ممکن است فضاهای بزرگ‌تری داشته باشند به طوری که فرزندان و نوه‌های آن‌ها بتوانند بدون احساس عدم تمایل به دیدار خود بیایند, شاید آن‌ها نمی‌خواهند toys را رها کنند و به فضایی برای تمام فعالیت‌هایی که در آن شرکت می‌کنند نیاز داشته باشند, " مک لافلین said.We ", این ویدئو dipFeb فروش خانه را expired.New کرده‌است. ۲۵, 201501: ۲۴ ساعت در " برج ایفل ": Tourist توریست و یا بلیط‌ها برای CitizenshipMany زمین با نرخ وام مسکن آن‌ها تا " مارتا سی ". سفید


منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 جمعه 30 آبان 1399 نظرات (0)
Coronavirus در ایالات متحده: نقشه چند مورد در سراسر کشور توسط دولت تأیید شده است

در روز 19 نوامبر , مقامات بهداشتی ایالات‌متحده به نظارت بر پرونده‌های coronavirus در ایالات‌متحده ادامه می‌دهند , که بیش از 11 میلیون مورد تایید شده در ایالات‌متحده , براساس شمارش NBC , تایید شده‌است . در حال حاضر ایالات‌متحده در حال شمارش بیش از 100,000 پرونده در روز می‌باشد ; در حالی که ویروس آن در سراسر کشور به نوسان در آمده‌است و در نخستین روز از 100,000 پرونده گزارش‌شده در یک روز به ثبت رسیده‌است که در آن بیش از 250 هزار مورد از این نقشه روزانه به روز می‌شود . توجه داشته باشید که موارد در ایالات‌متحده به دلیل بهبود قابلیت‌های آزمایش و نیز افراد بیشتری در


منبع

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 2,057
  • بازدید کلی : 5,538