loading...

naziiran

کورش احمدوند بازدید : 24 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)
تیرانداز مسجدی نیوزلند بدون اعدام به اعدام محکوم شد

نوشته نیک پریکریسچرچ, نیوزلند (ap) - کاخ سفید که دو نمازگزار را در دو مسجد نیوزیلند کشت و بدون امکان آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شد, اولین باری که حداکثر محکومیت در دسترس در کشور اعمال شد.قاضی " کمرون کامرون " گفت که جرائمی که توسط جان هریسون, یک ساله استرالیایی, مرتکب شده‌اند, آنقدر شنیع است که یک عمر در زندان نمی‌تواند پاسخگوی آن‌ها باشد. او گفت که آن‌ها خسارات زیادی را متحمل شده‌اند و از ایدئولوژی منحرف و منحرف ریشه گرفته‌اند.او گفت: " اعمال شما غیرانسانی بود. " او در حالی که به پای پدرش چسبیده بود, با تیراندازی او را در حالی که به پای پدرش چسبیده بود, به قتل رساند. "پس از اعلام حکم, بازماندگان این تیراندازی دست‌ها و مشت‌هایم را در جشن بالا برده و به هواداران خوشامد گفتند و در بیرون ساختمان دادگاه حضور داشتند.حمله روز ۱۱ مارس مردمی را هدف قرار داد که در مراسم نماز جمعه در مسجد النور در نیوزیلند نماز می‌خواندند و قوانین جدیدی را بر آن داشتند که مرگبارترین انواع سلاح‌های نیمه اتوماتیک باشد. آن‌ها همچنین پس از اینکه قاتل مسلح به فیسبوک حمله کرد, تغییرات جهانی را در پروتکل‌های رسانه‌های اجتماعی برانگیخت.بازماندگان و اعضای خانواده در طی محاکمه چهار روزه وحشت از آن روز و ضربه‌ای که به آن ادامه می‌دهند را بازگو کردند. یکی از آن‌هایی که سخن به میان آورد, کسی بود که از حمله به مسجد النور جان سالم به در برد.او گفت که احساس آسودگی کرد.وی گفت: " سرانجام ما می‌توانیم آزادانه نفس بکشیم, و احساس امنیت می‌کنیم و بچه‌های من احساس امنیت می‌کنند. " " سیستم قضایی این ایدئولوژی را برای همیشه از بین برده‌است. "ایالت تگزاس در ماه مارس در مورد شمارش قتل, شمارش آرا در مورد اقدام به قتل و یک شمارش از تروریسم مجرم شناخته شد.وکیل او را اخراج کرد و به قاضی گفت که نمی‌خواهد در محکومیت او صحبت کند.

تارانت مخالف حداکثر جمله نبود. قاضی گفت كه تارانت اخیراً به روانپزشك گفته است كه او هم اكنون نظرات افراطی خود را رد می كند و حملات خود را "بی شرمانه و غیرمنطقی" می داند اما ماندر گفت که او تردید کرده است که تارانت ایدئولوژی خود را رها کرده است ، به خصوص با توجه به اینکه فرد مسلح پس از حملات به پلیس گفته است که آرزو می کند افراد بیشتری را کشته باشد. ماندر گفت تارانت هیچ همدلی نسبت به قربانیان خود نشان نداده است و همچنان جدا و محور است. قاضی گفت كه تارانت در سال 2017 وارد نیوزلند شد ، هرگز به دنبال كار نبود و برنامه ریزی برای حمله خود را با ذخیره اسلحه های پرقدرت و پیوستن به باشگاه های تیراندازی آغاز كرد. به نظر می رسد که هنگام مسافرت در اروپا ، دیدگاه های رادیکال عمیقی در مورد جمعیت مهاجر برخی از کشورهای غربی ایجاد کرده اید. ". به گفته دادستان ها ، تارانت یک هواپیمای بدون سرنشین را بر فراز مسجد النور پرواز کرد و در مورد طرح تحقیق کرد. در روز حملات ، وی با شش اسلحه از جمله دو AR-15 به مساجد سوار شد. شما مرتکب قتل گسترده شده اید. ". شما افراد غیرمسلح و بی دفاع را ذبح کردید. شما بسیاری دیگر را مورد ضرب و شتم ، زخمی و فلج قرار دادید. قربانیان شما شامل جوان و پیر ، مرد ، زن و کودک هستند. تارانت که در لباس زندان خاکستری پوشیده شده بود ، در طی مجازات چهار روزه احساسات کمی نشان داد. او بلندگوها را تماشا می کرد ، گاهی اوقات گره ای کوچک می زد یا دهانش را می پوشاند ، زیرا به شوخی ها می خندید ، که اغلب با هزینه او ساخته می شد. او به طرز چشمگیری نازک تر از زمانی بود که برای اولین بار دستگیر شد. او روز اول پس از حملات ، هنگامی که او یک ژست دستی را که گاه توسط سوپرماسیست های سفید پوست اتخاذ شده بود ، نشان نداد. جلسه محکومیت به بازماندگان و اعضای خانواده فرصتی برای مقابله با فرد مسلح داد. با ادامه جلسه ، بلندگوها بیشتر مورد تحسین قرار گرفتند و شماره هایی که برای صحبت کردن ثبت نام کردند ، متورم شدند. برخی تصمیم گرفتند به فرد مسلح فریاد بزنند و انگشت خود را به او بدهند. برخی دیگر او را یک هیولا ، ترسو ، موش می نامیدند. برخی از آیات قرآن آواز می خواندند یا در ار خطاب می کردند

abic. چند نفر به آرامی با او حرف زدند و گفتند که او را بخشیدند.آیه Al که در مورد مرگ برادرش حسین سخن گفت: " همه ما در ارائه اظهارات خود بسیار قدرتمند بودیم."Al گفت که جلسه دادرسی نشان داد که جامعه مسلمانان در Christchurch در حال بهبودی از آسیب‌های ناشی از این حملات بوده‌است.وی گفت: " هیچ جمله‌ای باعث بازگرداندن عزیزان ما نخواهد شد، اما حداقل ما می‌توانیم این بخش را ببندیم و به راه خود ادامه دهیم."Jacinda Ardern، نخست‌وزیر نیوزیلند، که پس از این حملات از نظر جهانی همدلی و رهبری او را مورد ستایش قرار داد، گفت که این جرم هنوز برای بسیاری از مردم خام بوده‌است.Ardern گفت: " هیچ چیز درد را برطرف نمی‌کند، اما امیدوارم که در کل این روند، بازوان نیوزلند را در اطراف خود احساس کرده باشید و امیدوارم که این احساس را در تمام روزهایی که از آن‌ها پیروی می‌کنید، ادامه دهید."نخست‌وزیر استرالیا اسکات موریسون گفت که او عشق خود را به نیوزیلند می‌فرستد. او گفت که جهان هرگز نباید دوباره از مرد مسلح چیزی ببیند و یا نشنود.یک گروه خبری از تلویزیون نه شبکه به مادر Tarrant، Sharon Tarrant، گفت که بعد از محکومیت گرافتن در استرالیا، اما گفت که او از اظهار نظر خودداری کرده‌است.نیوزلند در سال ۱۹۶۱ مجازات اعدام را برای قتل منسوخ کرد. از آن زمان به بعد، حداکثر محکومیت غیر مشروط ۳۰ سال برای یک قتل سه‌گانه بود.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)
۱۰ چیز که امروز باید بدانید

تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرسنگاه روزانه شما به اخبار بد، رویداده‌ای آینده و داستان‌هایی که در مورد آن صحبت خواهند شد:۱. "ترامپ به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهد که" دو هفته بد "را پیش از طرح کاخ سفید برای" جهنم "دو هفته بد" آماده کنند.۲. آلمان با اینکه آزمایشگاه‌های خود را به سرعت آزمایش می‌کنند و با تعداد زیادی از بس‌ترهای ICU روستایی و اجرای اولیه تدابیر distancing اجتماعی همراه هستند، با اینکه آزمایشگاه‌های آن‌ها به سرعت آزمایش‌ها را انجام می‌دهند، با سرعت پایین می‌روند.۳. کارشناسان می‌گویند که تاخیر سیاست مالی در مکزیک پس از هفته‌ها رئیس‌جمهور در حالی که پیروان خود را در آغوش گرفته و گفته‌است که مدال‌های مذهبی از او محافظت خواهند کرد، اقدامات جدی تری را آغاز می‌کند.۴. روسیه به عنوان "اخبار FAKE" اعلان جنگ می‌کند و قانونگذاران، جریمه‌ها را به ۲۵ هزار دلار و مجازات زندان به مدت پنج سال برای افرادی که آنچه را که به عنوان اطلاعات نادرست درباره the در نظر گرفته می‌شود، تصویب می‌کنند.۵. چه چیزی در برابر یک مبارزه با انتخابات خطرناک با فرماندار میشیگان گرچن whitmer هشدار می‌دهد، همان طور که دولت به عنوان یکی از چندین گروه جنگ ریاست‌جمهوری که سرنوشت ترامپ را کنترل خواهد کرد، ظاهر شده‌است.۶. مقامات روز census (IT)قول داده‌اند که با وجود اینکه ملتی تقریبا در اثر گسترش رمان "coronavirus" تقریبا فلج شده‌است، آن را به مدت یک دهه به پایان برساند.۷. مشکلات جدیدی که با استفاده از دستگاه‌های wiretap اف بی آی پیدا شد، نظارت بر وزارت دادگستری، شکست‌های دیگری را در اداره کنترل یک برنامه نظارتی پنهانی که پس از تحقیقات روسیه مورد بررسی قرار گرفت، پیدا می‌کند.۸. "آی آر اس" و وزارت خزانه‌داری می‌گویند که در زمانی که در انتظار stimulus checks آمریکایی هستید، آمریکا بررسی تاثیر اقتصادی خود را در سه هفته آینده شروع خواهد کرد.۹. "ما با نگاهی رنگ‌پریده و خواب‌آلود، کریس کومو، بعد از آزمایش مثبت برای the، برنامه سی ان ان خود را از زیرزمین لانگ آیلند نگاه کردیم و به بینندگان گفت:" محکم به آنچه که باید بیاید ".۱۰. اجازه بدهید به طرف ممنوع TAPE بروید.

با توجه به چشم‌انداز دانشگاهی در فرد، تیم‌های لیگ ملی فوتبال باید به شدت بر روی فیلم بازی تکیه کنند چرا که یک بیماری همه‌گیر ویروس طبق معمول کار خود را متوقف می‌کند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 28 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)
اولویت های مدرسه اولویت دارند

پیچیدگی‌های ناشی از این بیماری همه‌گیر باعث شده‌است که همه در هر جنبه از زندگی روزانه ما تغییراتی ایجاد کنند.این واقعیت همچنین تقاضا می‌کند که ما اولویت‌بندی کنیم که چه اقداماتی را برای دستیابی به حداکثر سود انجام می‌دهیم.و دشوارترین مساله, همان طور که هر مدیر مدرسه و هیات‌مدیره مدرسه می‌تواند تصدیق کند, به این مساله می‌پردازد که چگونه در طول این بحران سلامت عمومی, کلاس‌ها را ایمن نگه دارند.با توجه به این چالش بزرگ و بی‌سابقه, قابل‌درک است که دیگر مسائل باید برای زمان مطرح شوند.که شامل یک ماموریت درجه بالا برای حذف مسکات دانشگاه است.گریس موریس, که در حال حاضر دانشجوی سال دوم دانشگاه دولتی پلی‌تکنیک کالیفرنیا است, ابتدا این مساله را به عنوان یک دانشجوی سال اول دبیرستان در نظر گرفت, زمانی که شهر برای دور انداختن یا نگه داشتن لوگو بود, که پروفایل یک رئیس بومی آمریکایی را به عنوان یک روسری پر دار به تصویر می‌کشد.او باید به خوبی به خاطر داشته باشد که منجر به رای کمیته دبیرستانی برای تعیین سرنوشت مسکات شد, بیش از آنکه ساکنان شهر یک مجمع عمومی را جمع کرده و اکثریت از آن حمایت می‌کردند.کسانی که از لوگو حمایت می‌کنند, آن را به عنوان شکلی از غرور و احترام در آغوش می‌گیرند, به طوری که مجسمه زین هندی در دروازه شهر در مسیر مسیر نشان می‌دهد.موریس در تلاش برای جلب توجه خود, اخیراً یک دادخواست آنلاین برای حذف مسکات ایجاد کرده‌است که او آن را نژادپرستانه می‌داند.این چیزی نیست که انجمن فرهنگی لوول بیشتر حمایت خود را از لوگو اعلام کرده‌است.با این حال, همانطور که پرسش‌های مربوط به نابرابری نژادی در حال حاضر, آگاهی ملی را اشغال می‌کنند, ممکن است شهروندان عادی ممکن است موضع مسکات خود را تغییر داده باشند.آن روز حساب بدون شک اتفاق می‌افتد. الان نه.اسکات ویلسون, عضو کمیته مدرسه, به این روزنامه گفت که موضوع مورد بحث هیچ یک از اعضای هیات‌مدیره اخیراً مورد بحث قرار نگرفته است.

صندلی. اینجاست که تمرکز آنها باید باشد.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 26 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

با کیم - JIN کیمسئول، کره‌جنوبی (AP)- زنی که دستکش‌های vinyl بر روی قطار مترو پوشیده بود. مهمان هایی که در یک مراسم عروسی شرکت کردند ماسک زده‌اند. افرادی که با شور و هیجان شروع به بافتن نخ و برنج فوری می‌کردند. دوستان یکدیگر را صدا می‌زدند و می‌پرسیدند که آیا هنوز زنده هستند یا نه.ترس از شیوع شدید ویروس، شهر South و مناطق اطراف آن را فرا گرفته‌است و ساکنان در حال تلاش برای دور ماندن از یک ویروس هستند که در حال حاضر صدها نفر را در منطقه بیمار کرده‌است و حداقل ۱۰ نفر از آن‌ها را کشتند.Choe هی -، یک کارگر ۳۷ ساله، در تماس تلفنی گفت: " ما در اینجا و نیمی دیگر به شوخی می‌گوییم که آیا آن‌ها زنده هستند و به هم می‌گویند که در اطراف پرسه نزنند."این منطقه تا روز ۱۸ فوریه یک مورد منفرد را گزارش نکرده بود، زمانی که یک زن Daegu در اوایل دهه ۶۰ میلادی برای ویروس که ابتدا در چین پدیدار شد، مثبت بود.اما یک هفته بعد، بیش از ۷۹۰ مورد در اطراف شهر ۲.۵ میلیون نفر در جنوب شرقی این کشور گزارش شده‌است، جهشی ناگهانی که موجب نگرانی‌هایی شده‌است مبنی بر اینکه شیوع بیماری از کنترل خارج شده‌است.منطقه Daegu بیش از ۸۰ درصد از حدود ۱،۰۰۰ مورد ویروس در کره‌جنوبی و ۱۰ مورد از ۱۱ مرگ آن را تشکیل می‌دهد. کره‌جنوبی بزرگ‌ترین شیوع ویروس را در خارج از سرزمین اصلی چین مشاهده کرده‌است که بیش از ۷۷،۶۶۰ مورد و تلفات ۲،۶۶۰ را تایید کرده‌است.بیش از نیمی از موارد در منطقه Daegu با یک کلیسای جنجالی در ارتباط هستند که به عنوان یک فرقه مذهبی از سوی سازمان‌های اصلی مسیحی شناخته می‌شود.اولین بیمار منطقه یکی از اعضای کلیسای Shincheonji عیسی است که پیش از تشخیص بیماری، در خدمات شرکت کرده بود، این بیماری از ویروس جدید ایجاد شده بود. مقامات می‌گویند که احتمال این وجود ندارد که این زن که هیچ سابقه‌ای از سفر خارجی در خارج از کشور ندارد، زنجیره‌ای از عفونت را آغاز کند.از آنجا که دولت مرکزی کره‌جنوبی پیمان بست تا تلاش‌ها برای مهار شیوع این منطقه را مهار کند، اضطراب عمومی در حال بی‌ثبات کردن زندگی روزمره و تهدید جدی به تاثیر جدی بر اقتصاد محلی است." ما هرگز ندیده ایم

چیزی شبیه به این . … ما در حال ایجاد و اصلاح سیستم خودمان هستیم , همانگونه که پیش می‌رویم " کیم جین hwan , یک پزشک در مرکز پزشکی دانشگاه Keimyung در Daegu , جایی که حدود 230 بیمار ویروس در آن تحت درمان هستند . او گفت : " ما تاکنون موفق شده‌ایم که آن را تشدید کنیم . او گفت : " اما اگر عفونت ادامه پیدا کند اوضاع وخیم‌تر می‌شود . اوضاع برای مراکز بهداشت عمومی و کلینیک‌های تعیین‌شده برای آزمایش بیماران مظنون بدتر است . … آن‌ها 24 ساعت در روز تست می‌کنند و هنوز هم کافی نیست ." در منطقه تجاری usually " در روز دوشنبه , تنها چند عابر پیاده دیده شدند و تبدیل به یک شهر ارواح شده بودند . عکس‌های رسانه‌های محلی نشان دادند که کارگران ملبس به لباس‌های محافظ سیاه و ماسک‌های سفید ضد عفونی را در یک شعبه تقریبا خالی از فروشگاه زنجیره‌ای Lotte Lotte اسپری کردند . Oh Sang , یک راننده تاکسی گفت که او چندین روز است که کار نکرده است , چون نگران انتخاب غریبه‌ها با ویروس شایع در شهر است . او گفت : " مانند زمان متوقف شده‌است … و هیچ حرکتی وجود ندارد . لی Nag 63 ساله گفت که او فکر می‌کند گزارش‌ها رسانه‌ها مبنی بر ترس از ویروس در Daegu کمی اغراق‌آمیز هستند . اما او گفت که یک زن نقابدار را دید که یک جفت دستکش یک‌بار یک‌بار در روز دوشنبه سوار مترو کرده بود . او گفت که او همچنین درباره راحتی کارکنان فروشگاه در هنگام برخورد با مشتریان شنیده بود . ساکنان Daegu عکس‌هایی را بر روی رسانه‌های اجتماعی از قفسه‌های سوپرمارکت خالی از کالاهای اساسی مانند نودل های فوری , کاری و جلبک دریایی خشک منتشر کردند . روز دوشنبه , افرادی که ماسک به تن داشتند , در صف‌های طولانی در بیرون فروشگاه تخفیف Emart در ناحیه Mancheon Daegu ایستاده بودند و سعی داشتند با ماسک‌های صورت روبرو شوند که به سرعت در حال فروش آنلاین بودند . Choe , کارگر دفتر , گفت که سه صندوق از ramen , چهار جعبه غلات و سه کیلوگرم برنج ( 44 پوند ) برنج در خانه خود دارد . لی گفت که شروع به نوشتن بر روی masks کرد که آخرین بار آن‌ها را برای استفاده مجدد از آن‌ها در صورت عدم استفاده از آن‌ها به کار برد .

کانسنگ برای فروش در دسترس است.در بازار سنتی در روز دوشنبه, حدود نیمی از حدود نیمی از فروشگاه‌ها بسته شدند, و تعداد بازدید کنندگان به تازگی بیش از ۱۰۸ % کاهش یافت." شاید بهتر باشد که همه بازرگانان درها را ببندند, اما وسایل زندگی آن‌ها در اینجا است. بنابراین برخی تصمیم دشواری را برای باز کردن مغازه‌های خود اتخاذ کرده‌اند. "این ویروس همچنین صحنه‌هایی را در مراسم‌های عروسی و سوگواری تغییر می‌دهد, رویدادهایی که معمولاً جمعیت بزرگی را در کره‌جنوبی ترسیم می‌کنند.در سالن عروسی مجمع سلطنتی در این شهر, تنها دو زوج مراسم عروسی برنامه‌ریزی‌شده در آخر هفته برگزار شد و هشت زوج دیگر روز بزرگ خود را در دقیقه آخر به تعویق انداختند. طبق گفته پارک یکی از کارکنان سالن عروسی, جین جین, یک مراسم عروسی معمولی حدود دو هزار نفر را به خود اختصاص داده‌است, اما این دو نفر در روز شنبه هر کدام یک مراسم عروسی داشتند.در هر دو مراسم, همه به جز عروس و داماد ملزم به پوشیدن ماسک بودند. پارک گفت: " اگر آن‌ها ماسک می‌پوشند اجازه نمی‌دهیم کسی وارد سالن شود. "او گفت که بیشتر مهمانان بدون خوردن هیچ یک از مواد غذایی که در مهمانی شام برپا شده بودند, باقی ماندند.او گفت که همه گردهمایی‌های برنامه‌ریزی‌شده بستگان و دوستان لغو شده‌اند و او به تازگی مراسم سوگواری را رد کرده‌است و برای خانواده‌های داغ‌دیده تسلیت فرستاده‌است. لی گفت حتی اگر یکی از دوستان نزدیکش بمیرد, او به مراسم تدفین نمی‌رود - رویدادی که احساس می‌کند مجبور است در مواقع عادی شرکت کند.او گفت که خانواده‌اش جشن تولد پدر او را لغو کردند که قرار بود روز شنبه گذشته در یک رستوران در این کشور برگزار شود.او گفت: " ما فقط در خانه درست می‌کردیم و پدرم خیلی ناامید شده بود " و افزود که خانواده‌اش در اواخر این هفته برای او مهمانی رسمی‌تری برنامه‌ریزی می‌کنند._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _کیم تانگ, نویسنده مطبوعاتی همراه, در تهیه این گزارش نقش داشت.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)
شرایط برای شرکت‌هایی که کمک ویروس را دریافت می‌کنند: اتاق آزار و اذیت؟

نویسنده: MARCY GORDONواشنگتن (AP)- یک بسته کمک‌های فدرال ۵۰۰ میلیارد دلاری برای شرکت‌ها و دولت‌هایی که توسط coronavirus آسیب‌دیده اند، شامل قوانینی است که هدف آن حصول اطمینان از این است که پول مالیات دهندگان به روش‌هایی استفاده می‌شود که به حفظ اقتصاد کمک می‌کند. اما سوالات در مورد این موضوع مطرح می‌شود که آیا آن نرده‌های محافظ از انواع سو استفاده‌هایی که برخی از کمک‌های مالی گذشته را مشخص کرده‌اند جلوگیری می‌کند.در ازای وام‌های اضطراری که ممکن است توسط بانک مرکزی فدرال به ۴.۵ هزار میلیارد دلار تبدیل شود، شرکت‌ها با محدودیت‌های موقتی در مورد آنچه می‌توانند به مدیران اجرایی پرداخت کنند مواجه خواهند شد. آن‌ها همچنین نیاز خواهند داشت که workforces را ثابت نگه دارند یا حداقل برای چند ماه بیش از ۱۰ درصد نباشند. و آن‌ها با محدودیت‌هایی در مورد بازخرید و سود سهام سهام و سود سهام مواجه خواهند شد.با این حال، نقاط ضعف ممکن است در قانون پنهان شوند.جیمز آنجل، دانشیار مالی امور مالی در دانشکده تجارت مک Georgetown در دانشگاه جرج تاون گفت: " بر روی کاغذ، به نظر می‌رسد که ما درس‌ها را یاد گرفته‌ایم. … فضای زیادی در اطراف لبه وجود دارد."این قانون یک سیستم نظارت بر نحوه استفاده شرکت‌ها از پول نجات ایجاد می‌کند. به طور گسترده‌ای تصور می‌شود که نظارت بر استانداردهای نجات بانک‌ها و خودروسازان در بحران مالی ۰۹ - ۲۰۰۸ بیشتر باشد. منتقدان مدت‌ها است که به این کمک‌ها به عنوان یک بخشش غیرقابل‌توجیه برای شرکت‌هایی که هدایت آن‌ها مستقیما به این بحران کمک کرده‌است، حمله کرده‌اند.تحت این بسته ۲.۲ تریلیون دلاری، یک ناظر دولتی و یک هیات منصوب توسط کنگره بر نحوه مستقر شدن میلیاردها کمک مالی نظارت خواهد کرد و اینکه آیا دریافت کنندگان شرکت این محدودیت‌ها را برآورده می‌کنند یا خیر.با این حال، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ زمان کمی را در پرتاب کردن سیستم نظارتی به سوال هدر داد. بعد از امضای بسته امدادی در روز جمعه، ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد که به نظر می‌رسید استقلال دفتر دادستان‌کل جدید را رد کرده‌است. او گفت که او حق بازرس کل را برای گزارش دادن به کنگره بدون "نظارت ریاست‌جمهوری" به رسمیت نمی‌شناسد.

ابعاد قوانین نظارت، از جمله اینکه کنگره باید در تخصیص پول کمکی مورد مشورت قرار گیرد.این لایحه در اختیار ترامپ قرار خواهد گرفت تا بازرس ویژه ویژه صندوق نجات اقتصادی را منصوب کند که باید توسط مجلس سنا تایید شود.در هر استاندارد، بسته کلی یک قوری بزرگ از پول است - که به مراتب بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین در تاریخ کمک‌های انسان‌دوستانه برای صنایع و دولت‌های محلی است. در حدود ۴۲۵ میلیارد دلار توسط وزارت خزانه‌داری برای حمایت از برنامه‌های وام‌دهی اضطراری بانک مرکزی آمریکا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اینها شامل وام‌هایی برای کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط هستند. از آنجا که شرکت‌ها، ایالت‌ها و شهرها به احتمال زیاد این وام‌ها را بازپرداخت می‌کنند، بانک مرکزی فدرال قادر به اهرمی کردن پول تا حدود ۴ تریلیون دلار وام واقعی است.فیل Angelides، یکی از خزانه‌دار ایالتی کالیفرنیا که هیات نظارت کنگره ۱۰ نفره را برای کمک مالی به بحران مالی هدایت کرد، گفت: " برنامه‌ای از این مقیاس و دامنه … زمانی که همه چیز به سرعت در حال حرکت است، به موشکافی شدید نیاز خواهد داشت."پیتر Henning، استاد حقوق در دانشگاه ایالتی وین و دادستان‌کل سابق دادگستری، خاطرنشان می‌کند که برنامه نجات اقتصادی به استیون Mnuchin، دبیر خزانه‌داری، عرض جغرافیایی وسیعی می‌دهد.وی گفت: " دبیر کل سازمان ملل متحد موظف است که اساسا در مورد هر نوع وام که می‌خواهد، مذاکره کند و ما خواهیم دید که چه کسی مورد علاقه و چه کسی است."برای شرکت‌هایی که کمک‌های اضطراری دریافت می‌کنند، ممکن است در شرایطی که به آن متصل هستند، جنب و جوشی وجود داشته باشد. در حالی که آن‌ها نمی‌توانند نیروی کار خود را با بیش از ۱۰ درصد کاهش دهند، هیچ ممنوعیتی برای کاهش دست‌مزد کارکنان وجود ندارد - به جز خطوط هوایی که کمک‌های مستقیم دریافت می‌کنند. این کمک‌ها باید برای حقوق و مزایای کارکنان مورد استفاده قرار گیرد.شرکت‌ها همچنین می‌توانند ساعات و وقت کارگران را بدون گرفتار شدن با ممنوعیت نقض قراردادهای اتحادیه کاهش دهند.فرشته Georgetown گفت: " بسیاری از مردم می‌خواهند شاهد سقوط آن‌ها باشند، اگرچه هنوز شغل دارند.به علاوه برخی از گیرنده‌ها،

فرشته پیشنهاد داد که کمک‌ها به احتمال زیاد راهی برای دور زدن محدودیت‌های اجرایی خواهند یافت, از طریق این که چگونه گزینه‌های سهام ارزش یا از طریق مزایای غیرمالی مثل مسکن و هزینه‌های سفر ارزشمند هستند.در طول بحران مالی, طرفداران عمومی با افشای بسته‌های پرداخت بیش از حد برای مدیران در برخی بانک‌ها و خودروسازان که میلیاردها دلار کمک در مالیات دهندگان دریافت کرده‌اند, اعتراض کردند. خزانه سهام شرکت‌ها را در قبال وام‌های اضطراری به دست آورد - ایده‌ای که ترامپ برای برنامه کمک جدید امضا کرده‌است. این احتمالاً موردی برای خطوط هوایی است که کمک‌های مستقیم فدرال دریافت می‌کنند.شرط دیگر این است که شرکت‌های دریافت‌کننده نمی‌توانند حداقل یک سال پس از پایان دوره وام سهام خود را از سرمایه گذاران خریداری کنند. این محدودیت ممکن است به دلیل الزامات گزارش عمومی برای معاملات سهام, راحت‌تر از سایرین باشد.فروشندگان با کاهش تعداد سهام در گردش, تمایل به افزایش قیمت سهام دارند. این امر می‌تواند نصیب مدیرانی شود که جبران آن‌ها عمدتاً در جوایز سهام و گزینه‌ها به جای حقوق است. منتقدان می‌گویند که بهتر است از این کمک برای حفظ مشاغل یا دستمزدها, سرمایه‌گذاری در توسعه یا ساخت ذخایر نقدی برای شرایط اضطراری آینده استفاده کنیم.به گفته س. صندوق بین‌المللی امدادرسانی ۱۷۰ میلیارد دلاری برای وام‌ها و کمک‌های بلاعوض به خطوط هوایی ۳۹ میلیارد دلار برای حمل و نقل و برای " کسب و کاره‌ای حیاتی برای حفظ امنیت ملی " که به عنوان یک جلیقه نجات برای بوئینگ تلقی می‌شود. مبارزات غول هواپیمایی, که از فرود جت مکس جت آن گیج می‌خورد, نسبت به توقف سفره‌ای هوایی عمیق‌تر شده‌است.علاوه بر خطوط هوایی, صنایع مشکل‌دار شامل هتل‌ها, رستوران‌ها, خرده فروشان و تولیدکنندگان هستند.وام‌های اضطراری برای شرکت‌ها, تا بیش از پنج سال, مدیران اجرایی شرکت‌های دریافت‌کننده را در شرکت‌های دریافت‌کننده وام می‌گیرند.

سال گذشته از دریافت غرامت که بیش از کل سال 2019 آنها باشد. در صورت صعود 425،000 دلار ، پرداخت "چتر نجات طلایی" برای مدیران ارشد که اجازه رها شدن دارند مجاز نیست بیش از دو برابر غرامت اجرایی سال 2019 باشد. و مدیرانی که سال گذشته بیش از 3 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند ، نمی توانند بیش از 3 میلیون دلار غرامت دریافت کنند ، به علاوه نیمی از هر 2019 پرداخت بیش از 3 میلیون دلار. گوردون را در توییتر درmgordonap دنبال کنید

منبع
کورش احمدوند بازدید : 27 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)
معاون رئیس پلیس استفان چاپوت به عنوان رئیس وظیفه منصوب شد

DRACUT - به گفته او , استفان Chaput , معاون رئیس پلیس , روز سه‌شنبه به عنوان رئیس پلیس موقت از طریق خدمت مدنی منصوب شد و قرار ملاقات هفته آینده در جلسه هیات of برای تایید به تعویق افتاد . انتخاب s خبره‌ای هفته گذشته را دنبال می‌کند که به پیتر بارتلت رئیس پلیس اجازه مرخصی می‌دهد , یک افشاگری که در همان شب هیات‌مدیره به تعویق افتاد تا تمدید قرارداد خود را به تعویق بیاندازد و چندین هفته بعد از اینکه اتحادیه‌های پلیس به او اعتماد نداشتند . بارتلت در اصل انتظار می‌رود که تحت قانون ایالتی 111 اف , که به افسران پلیس , ماموران آتش‌نشانی و افسران اصلاح اجازه می‌دهد تا حقوق خود را از هر ایالت و امتناع از مالیات فدرال در حین صدمه زدن دریافت کنند , بیرون برود . اما Ann Vandal , مدیر شهری , روز چهارشنبه گفت که زمانی که او در مرخصی استعلاجی بسر می‌برد , همچنان که شهر هنوز برای تایید این که واجد شرایط برای برنامه ذخیره آسیب‌دیده است , کار می‌کند . بارتلت به تازگی به سان گفته بود که جراحت او در ماه دسامبر زمانی رخ داد که او در حین سوخت‌گیری مجدد به روی یخ سیاه , به روی یخ سیاه لغزید و شانه چپ , آرنج , مفصل ران و زانوی راست را زخمی کرد . وی گفت که شانه‌اش التیام نیافته است و ممکن است به جراحی نیاز داشته باشد و در آن زمان او این حادثه را به Vandal گزارش داد . Vandal هفته گذشته به خورشید گفت که دو معاون رئیس این بخش , Chaput و معاون رئیس دیوید Chartrand , در غیاب بارتلت , وظایف رهبری را به اشتراک خواهند گذاشت که انتظار می‌رود تا روز 7 ژوئیه ادامه داشته باشد . اما او روز چهارشنبه به تظاهرات اخیر علیه خشونت پلیس که در سراسر کشور پس از قتل جورج فلوید در Minneapolis سازماندهی شده‌بود , اشاره کرد . Vandal گفت : من فقط فکر می‌کنم مهم است که این دپارتمان یک زنجیره فرماندهی داشته باشد . در حال حاضر عدم اطمینان زیادی در دنیا وجود دارد , و با توجه به اعتراضات اخیر , این یک نیاز است که ما فقط لازم است که این اتفاق بیافتد و کسی را داشته باشیم که به اداره برخی ثبات را می‌دهد . Vandal در پاسخ به این پرسش که این اداره چگونه به اعتراضات واکنش نشان داده‌است , گفت

به سوالات مربوط می‌شود. روز چهارشنبه برای تماس تلفنی در دسترس نبود, اما در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد, بارتلت اقدامات اخیر پلیس مینه پلیس را محکوم کرد و اظهار داشت که افسران پلیس فقط برای استفاده از مقدار نیروی لازم برای اطمینان از امنیت این مظنون, افسران, و غیرنظامیان در منطقه آموزش می‌بینند.خرابکار گفت که برای انتخاب مقام ارشد بازیگری, او نتایج یک رتبه‌بندی مرکز ارزیابی را که در زمان استخدام بارتلت به کار گرفته شده‌بود, در نظر گرفت. او گفت که هر دوی این رویدادها به این روند ادامه دادند.این دو نماینده واجد شرایط هستند, هر دو نماینده در موقعیت خوبی برای مدیریت این بخش هستند. اما من احساس کردم که مهم است که این نتایج را در نظر بگیریم تا مشخص کنیم چه کسی بهترین برازش را در این برهه زمانی خواهد داشت.گری نولان در بیانیه‌ای که در رابطه با قرار ملاقات با خورشید از طریق وکیلش به اشتراک گذاشته بود, گری نولان, گشت زنی و سرپرستان اتحادیه‌ها بر نگرانی‌ها پیرامون رهبری بارتلت که در رای عدم اطمینان اخیر افزایش یافت تاکید کرد.در این بیانیه آمده‌است: اتحادیه نگرانی‌های خود را با جزئیات این هیات به اشتراک گذاشته و امیدوارند که هیات رسیدگی کامل به این مسائل انجام دهد. در طول این مدت, و با توجه به ادعای اخیر بارتلت مبنی بر ترک اعتیاد, اتحادیه‌ها حمایت کامل خود را از رئیس موقت انجام خواهند داد.معاون اول این دپارتمان, در ماه‌های اخیر پس از اقامه دعوی حقوقی مدنی علیه جیم دوگان, مدیر سابق شهر, در ماه جولای گذشته در سرخط خبرها بوده‌است. این کت و شلوار که هنوز در جریان است, ادعا می‌کند که به مارک دوگان پرخاش کرده و به تلافی جویانه تلافی کرده‌است و به دنبال جبران خسارات تنبیهی و جبرانی است.یک خرابکار روز چهارشنبه گفت که دعوی قضایی معلق که این شهر را به عنوان متهم به رسمیت نمی‌شناسد, تصمیم خود مبنی بر انتصاب مجدد را نه به عنوان مدافع عنوان نکرده است.قرار است این هیات در روز سه‌شنبه بر روی زوم ملاقات کند. دستور کار جلسه هنوز اعلام‌نشده است

ased.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 27 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)
ساندرز edges در را نشان داد و ۲ نفر از دوندگان را به دست دموکرات‌ها داد.

توسط استیو PEOPLES، kathleen RONAYNE و HUNTER woodallMANCHESTER، N.H. (AP)- برنی ساندرز در انتخابات اولیه ریاست‌جمهوری نیوهمپشایر برنده شد، پیت Buttigieg رقیب میانه‌رو و متوسطی را کسب کرد و اولین پیروزی خود را در مبارزه با هرج و مرج ۲۰۲۰ حزب دموکرات به ثمر رساند.در شب سه‌شنبه، ساندرز ۷۸ ساله که یک سوسیالیست دموکراتیک توصیف شده بود، یک چالش قوی را از شهردار سابق ۳۸ ساله اهل South، ایندیانا، به عقب راند. دموکرات‌های دویل نسل متفاوتی را نشان می‌دهند، مسیرهای متفاوتی را برای کاندید شدن می‌بینند و رویاهای متناقض آینده آمریکا را در بر می‌گیرند.همانطور که ساندرز و Buttigieg جشن گرفتند، امی Klobuchar یک مقام سوم غیر منتظره را به ثمر رساند که راه خروج از نیو همپشایر را به او داد و فصل اولیه به سمت رشته‌ای از رقابت‌های ایالتی که پیش از آن قرار دارد حرکت می‌کند.الیزابت وارن و جو بایدن ترتیب رده چهارم و پنجم را به ترتیب اعلام کردند و در مسیر خود قرار گرفتند تا با نمایندگان صفر از کشور تمام شوند.رای نیو همپشایر به یک رقابت دموکراتیک در شکل‌گیری رقابت بین دو مرد تقسیم شده توسط چهار دهه در عصر و برخورد با ایدئولوژی‌های سیاسی منجر شده‌است. ساندرز یک صدای پیشرو پیشرو است که دهه‌ها است خواستار مداخله اساسی دولت در مراقبت‌های بهداشتی و سایر بخش‌های اقتصادی شده‌است. Buttigieg برای تغییر فزاینده بیشتر پافشاری می‌کند، ترجیح می‌دهد به آمریکایی‌ها گزینه حفظ بیمه سلامت خصوصی خود را در حالی که به جمهوری خواهان و افراد مستقل که ممکن است از ترامپ ناراضی باشند، بدهد.خلق و خوی متفاوت آن‌ها روز سه‌شنبه در حالی به نمایش گذاشته شد که آن‌ها قبل از اینکه طرفداران او را تشویق کنند، صحبت می‌کردند.ساندرز اعلام کرد: " ما قصد داریم برنده شویم چون ما دستور کار داریم که با نیازهای افراد شاغل در سراسر این کشور صحبت می‌کند. این پیروزی در اینجا آغاز پایان برای دونالد ترامپ است."Buttigieg با یک لحن خوش بینانه گفت: " از شما متشکریم، کمپینی که برخی می‌گویند نباید در اینجا باشد، نشان می‌دهد که ما اینجاییم تا بمانیم."هر دو مرد سر خود را نشان می‌دهند

وارد فاز بعدی این برنامه می‌شوند، با این حال چالش‌های سیاسی متفاوتی رو به رو هستند.در حالی که وارن روشن ساخت که او در رقابت خواهد ماند، ساندرز، با پشتیبانی مالی و با ارتشی پر شور از حامیان، جایگاه خود را به عنوان رهبر روشن جناح پیشرو این حزب تقویت کرده‌است.در همین حال، Buttigieg باید ثابت کند که می‌تواند حمایت از رای دهندگان رنگی را جذب کند که برای برنده شدن در انتخابات حساس هستند. و برخلاف ساندرز، او هنوز رقبای متعددی در جناح ایدئولوژیک خود حزب دارد که با آن مخالفت کند. آن‌ها شامل Klobuchar هستند که عملکرد برجسته مباحثه آن‌ها باعث ایجاد موج اخیر در نیو همپشایر و رشد ملی در حال رشد شده‌است. بایدن در حالی که عمیقا مجروح شده بود، وعده داد که در کارولینای جنوبی آینده قدرت خود را حفظ کند. و اگرچه شهردار سابق نیویورک، مایک بلومبرگ در رای‌گیری روز سه‌شنبه نبود، ماه آینده هنگامی که این رقابت به کشورهایی می‌رسد که صدها نماینده ارائه می‌کنند، پرده بر می‌دارد.بعد از آغاز هرج و مرج هفته گذشته در آیووا، دموکرات‌ها امیدوار بودند که نیو همپشایر به تلاش فوری آن‌ها برای انتخاب یک نفر برای تصدی ترامپ در ماه نوامبر کمک کند. حداقل دو نامزد در شب سه‌شنبه به پایان رسیدند: سناتور جمهوری‌خواه کلرادو، مایکل Bennet و تازه‌وارد سیاسی اندرو یانگ، که بعد از سال گذشته یک گروه کوچک اما وفادار را جذب کرد و یکی از سه کاندیدا باقی مانده در مسابقه بود.نامزدهای درگیر هنوز در رقابت به دنبال به حداقل رساندن نتایج نهایی بودند.وارن که ماه‌ها به عنوان پیشتاز دموکرات سپری شد، دیدگاه خوش بینانه ای را ارائه داد که با حامیان خوشحال مواجه شد: " کمپین ما برای مسافت‌های طولانی ساخته شده‌است و ما تازه شروع کرده‌ایم."پس از اینکه پیش‌بینی کرد پس از پایان دور چهارم نهایی در آیووا، بایدن حتی وضعیت ایالت آیووا را به پایان رساند، او "یک ضربه" را در نیو همپشایر به دست خواهد آورد. او سه‌شنبه به کارولینای جنوبی سفر کرد در حالی که شرط نامزدی خود را در یک نمایش قوی در اواخر این ماه با حمایت رای دهندگان سیاه‌پوست افزایش داد.با این حال، تاریخ حاکی از آن است که نخستین گام در میان ملت، نفوذ بسیار زیادی خواهد داشت.

مسابقه را ping کرد. در دوران مدرن هیچ دموکرات, بدون پایان یا دوم در نیوهمپشایر, نامزد انتخابات عمومی حزب شده بود.ساندرز و ساندرز دو نفر از نمایندگان ایالت نیوهمپشایر را با اکثریت آرا به پیروزی رساندند. بایدن و بقیه زمین خاموش شدند و نتوانستند به حد نصاب لازم برای نمایندگان برسند.ap نه نماینده را به سندرز و شش نماینده اختصاص داد.این اقدام در طرف دموکراتیک بود, اما ترامپ به راحتی پیروز شد. او با مخالفت با بیل جوش سابق ماساچوست روبه‌رو شد.با اکثریت آرا, ترامپ قبل از هر رئیس‌جمهور کنونی در تاریخ, رای‌های بیشتری را در نیوهمپشایر جمع‌آوری کرده بود. سهم رای او در حال نزدیک شدن به تاریخ مدرن کنونی برای یک رئیس‌جمهور کنونی بود. جوش ۷۰ % آرا جمهوریخواهان نیوهمپشایر را دریافت کرد.نورافکن سیاسی به سرعت به نوادا انتقال می‌یابد, جایی که دموکرات‌ها انجمن‌های حزبی خود را در این منطقه برگزار خواهند کرد. اما چندین نامزد, شامل وارن و ساندرز, قصد بازدید از کشورهای دیگر در روزه‌ای آینده را دارند که در روز سه‌شنبه رای می‌دهند, علامت دهی که برای مسافت‌های طولانی در حال رقابت هستند._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _مردم از واشنگتن گزارش دادند. نویسندگان اسوشیتد پرس, سث گرین و میلر میلر در واشنگتن, ویل ون, هالی روا و تامس کریستوف از نیوهمپشایر کمک کردند._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _با کارشناسان ap در پادکست سیاست هفتگی خود, " بازی زمینی ". "

منبع
کورش احمدوند بازدید : 24 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)
مرد ویلمینگتون در هالیوود موفقیتی پیدا کرد

جیمز مان سون در مورد مجموعه فیلم‌های کشنده هالیوودی که در آنجا یک کارآگاه بازی می‌کند. ادب و نزاکتویلمینگتون - جیمز در اواخر دهه ۱۹۷۰ بود که علاقه خود به بازیگری را کشف کرد. تقریباً تصادفی اتفاق افتاد.دوست داشت از کاری که در بوستون انجام می‌داد حوصله‌اش سر برود. جیمز اسیر شده بود.در سن ۱۷ سالگی جیمز به فلوریدا نقل‌مکان کرد و در آنجا استودیوهای عمومی باز شدند و هفت سال بعد به کالیفرنیا نقل‌مکان کرد که جیمز آن را کعبه بازیگری نامید.جیمز اهل ویلمینگتون که به عنوان جیمز مکفرسن کار می‌کند در تعدادی فیلم و فیلم بازی کرده‌است. فیلم اخیر او اولین فیلمی است که اکران شد. ادب و نزاکتجیمز که در ویلمینگتون بزرگ شده‌بو جیمز در طول دوره حرفه‌ای اش, در تعدادی از نمایش‌ها و فیلم‌هایی از جمله دکستر, بیمارستان عمومی و اخیراً در رابطه با وسواس هالیوود تیره و تاریک بازی کرده‌است.براساس داستان واقعی خواننده و خواننده است. این فیلم در زیر کاراکتر او, سیدنی رودز, قرار دارد و تا زمانی که یک خواننده موفق یکی از آهنگ‌های او را انتخاب می‌کند, به هنرپیشگی توجه می‌کند.جیمز گفت: این فیلم واقعاً صمیم قلب است. گریه می‌کنی.جیمز در فیلم محافظ شخصی جیمز " تام " بازی می‌کند. این فیلم همچنین ستاره‌های لوییس گوسمان, عطر و موریس برنارد را نیز به نمایش گذاشته‌است. فیلم جیمز اول سینما است.جیمز گفت که شنیدن آوازش شگفت‌انگیز بود. جیمز افزود که اگر قرار باشد در جوایز آکادمی اجرا شود, او خانه را پایین می‌آورد.فیلم دیگری که جیمز هیجان‌زده است, وسواس بسیار هالیوودی است که در حال حاضر در آن بازی می‌کند.جیمز دوم, برادر بزرگ‌ترش, گفت: دیدن برادرتان در تلویزیون چیز فوق‌العاده‌ای است. پدرم عاشق آن است.آرتور برای اولین بار جیمز را در تلویزیون می‌بیند. این داستان در یک اپیزود از سریال تلویزیونی

n ویلمینگتون. مدیر ورزشی ویلمینگتون او جیمز را به عنوان یک بازیکن سرسخت یاد می‌آورد که به خاطر یافتن یک حفره در خط و برداشت محصول, استعداد داشت.هریسون گفت: جیمی, او فردی اجتماعی بود, شخصیت بزرگی داشت و جسمی و ذهنی بسیار قوی داشت.جیمز لبخند می‌زند.سپس جیمز را با ادی هاسکل مقایسه کرد.وقتی جیمز بازی می‌کرد, به عکس‌های تیم نگاه می‌کرد.این لبخند می‌تواند حتی در میدان دیده شود.هریسون گفت: او بچه سختی بود, جسماً قوی بود و حضورش را در مزرعه می‌دانست. او به کسی حمله کرد و لبخند زد.هریسون گفت اگرچه محکم و اغلب پوزخند می‌زنند, جیمز همیشه مودب است. او پسری بود که هر کاری از او خواسته بود انجام می‌داد.هریسون گفت: او واقعاً بچه خوبی بود.برای جیمز, موفقیت در صنعت به هیجان می‌آید.اگر شما اشتیاق دارید و از آن خوشتان می‌آید, من فکر می‌کنم شما در این کار موفق خواهید بود.جیمز هم اکنون به دنبال پروژه‌های دیگری است. رویای او نقش احساسی در نشان دادن استعداد او دارد.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 29 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)
آمریکا هکرها چینی را به هدف قرار دادن تحقیقات ضد اسلامی متهم می‌کند.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

براساس آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 140،000 نفر در ایالات متحده و بیش از 600000 نفر در سراسر جهان. این کیفرخواست تلاش های متعدد هکرها برای جاسوسی از شرکت های درگیر در تحقیقات مربوط به coronavirus را توصیف می کند ، اگرچه آنها را به موفقیت در هر سرقت متهم نمی کند. دادستان ها می گویند لی در ژانویه شناسایی شبکه رایانه ای یک شرکت بیوتکنولوژی ماساچوست را انجام داد که به تحقیق در مورد واکسن احتمالی می پردازد و کمتر از یک هفته پس از اعلام این شرکت ، آسیب پذیری ها را در شبکه یک شرکت مریلند جستجو کرد. لی همچنین شبکه های یک شرکت تشخیصی کالیفرنیا را که در ساخت کیت های آزمایش درگیر بود ، و یک شرکت بیوتکنولوژی از همان ایالت که در حال تحقیق در مورد داروهای ضد ویروسی بود ، تحقیق کرد. دیمرز گفت ، هک کردن اطلاعات واکسن تحقیقات را کند می کند زیرا موسسه باید نه تنها برای رفع این نقض تلاش کند بلکه برای اطمینان از تغییر داده های جمع آوری شده نیز تلاش کند. دیمرز گفت ، هنگامی که شخصی در سیستم شما باشد ، آنها نه تنها می توانند داده ها را بگیرند بلکه می توانند داده ها را دستکاری کنند. ما تا این حد نگران هستیم که می تواند در تلاشهای تحقیقاتی آن نهاد خاص کند شود. این کیفرخواست در اوایل ماه جاری در دادگاه فدرال در منطقه شرقی واشنگتن بازگردانده شد ، جایی که هک های مشخص شده توسط دادستان ها برای اولین بار در سایت هانفورد وزارت انرژی کشف شد. ویلیام هیسلوپ ، دادستان ایالات متحده ، درباره منطقه خود گفت: اگر ممکن است در آنجا رخ دهد ، همه ما باید بدانیم که می تواند در هر جایی رخ دهد. سفارت چین در واشنگتن ، D.C ، مستقیماً به کیفرخواست پاسخ نداد ، اما به اظهارات هفته گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه اشاره کرد ، که چین را قربانی گمانه زنی های بی اساس توصیف کرد ، اما همچنین کشوری که قدرت علمی آن به معنای عدم نیاز به آن است. لبه سرقت را تضمین کنید. بن بوچانان ، استاد دانشگاه جرج تاون و نویسنده کتاب The Hacker and State ، گفت که اگرچه ایالات متحده آمریکا روشن کرده است

دیدگاه آن در مورد این که چه نوع جاسوسی اقتصادی مجاز و مجاز نیست، مشخص نیست که در کجا این خط را بر جاسوسی مربوط به the یا چه نوع جاسوسی که ایالات‌متحده ممکن است انجام دهد، ترسیم می‌کند.وی گفت که مطمئن نیست که این کیفرخواست، بدون عواقب معنادار دیگر، چین را قادر خواهد ساخت تا فعالیت‌هایش را متوقف کند.بیوکنن در ایمیلی گفت که وارونه شدن جاسوسی برای بسیاری از دولت‌ها بیش از حد بالا است._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _فرانک Bajak، نویسنده آسوشیتد پرس در بوستون، در تهیه این گزارش هم‌کاری داشته‌است.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 26 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)
فارغ التحصیلی دبیرستان North Middlesex برای نشان دادن برخی از دلهره ها و شرایط

TOWNSEND - فارغ التحصیل سالمندان دبیرستان منطقه ای میدلزکس ، مانند همسالان خود در سراسر ایالت ، به دلیل محدودیت های COVID-19 نمی توانند امسال سنتی داشته باشند. اما برنامه فارغ التحصیلی غیر متعارف که براد مورگان سرپرست NMRSD پیشنهاد کرده است - و هیئت بهداشت صبح جمعه آن را تصویب کرده است - تحت شرایطی برخی از پمپ ها را ارائه می دهد. موارد دیگر در لیست تشریفات وجود ندارد, این طرح کلیه نقاط بهداشتی و ایمنی مربوط به COVID-19 را از فاصله اجتماعی شش پا تا سطوح ضد عفونی کننده پوشش می دهد و به هر یک از اعضای کلاس 2020 می دهد که لحظه ای یک بار در طول عمر در کانون توجه قرار می گیرند. مرحله به انتخاب دیپلم خود را, یکی یکی.undefined حال خوب است ، به طور رسمی ، فارغ التحصیلی برای 5 و 6 ژوئن در جریان است (تاریخ باران 13 و 13 ژوئن) با چراغ سبز از هیئت بهداشتی ، که طی دو هفته گذشته این موضوع را مورد سوء استفاده قرار داده است. فرایند تصمیم گیری سه جلسه جداگانه از راه دور برای حل و فصل طول کشید ، که با یک جلسه اضطراری کوتاه صبح جمعه به پایان رسید. هیئت بهداشت محلی سه نفره با داشتن "سند راهنمایی" که منتظر مقامات بهداشت دولتی بودند ، به اتفاق آرا به تصویب رسید تا برنامه های فارغ التحصیلی مورگان را تصویب کند. هیئت مدیره همیشه در مباحث قبلی در همان صفحه قرار داشته است. مسئله این بود که آیا سناریوی نوآوری فارغ التحصیلی سرپرست با یک دستور دولتی - به طور خاص شماره 13 - برخورد کرده است که تجمعات را برای 10 نفر محدود می کند. عضو لیندا یوهانسن گفت که این کار را نمی کند ، با اشاره به احتیاطی به همان ترتیب که اجازه می دهد. به نظر وی ، اگر گردهمایی ها در خارج باشد و پارامترهای فاصله اجتماعی برآورده شود ، گروه های بزرگتر باید خوب باشند. و او به شدت احساس کرد که هیئت مدیره حرف آخر را زده و باید اجازه فارغ التحصیلی را بدهد. جمعه هم همینطور احساس کرد. به نظر می رسد برای تصمیم گیری محلی به ما عرض جغرافیایی می دهد. ". مقامات بهداشت ایالتی ظاهراً موافق هستند. هیئت مدیره منتظر راهنمایی مقامات بهداشت ایالتی بود. حالا ، آنها آن را دارند ، آلب

رئیس کریستوفر ژنوتر گفت ، نه به همان سادگی که امیدوار بود ، ساده باشد. وی گفت که دستور دولت شماره 13 می گوید فارغ التحصیلی در فضای باز از حد 10 نفر معاف است. اما پاسخ ایمیل به سوالات هیئت مدیره نیز در یک منحنی پرتاب می شود: وقایع باید بعد از 19 ژوئیه اتفاق بیفتد. وی گفت که این متناقض به نظر می رسد. وی با اشاره به "سند راهنمایی" هیئت بهداشتی دولت ، گفت: به نظر می رسد در وهله اول فارغ التحصیلی در فضای باز با نور سبز است. این به معنای اجازه دادن به اجتماعات حضوری بیش از 10 نفر در یک فضای باز مانند یک زمین ورزشی است. ". Genoter گفت ، همانطور که او آن را می خواند ، پس از تصویب هیئت بهداشتی ، جزئیات برنامه ریزی را می توان در منطقه مدرسه و مقامات محلی واگذار کرد. احتمالاً تاریخ این رویداد را شامل می شود. به طور خلاصه ، گزینه ترجیحی مورگان ، که اگر همه طبق برنامه پیش بروند ، عملی است که اجرا خواهد شد ، مانند این است در هر دو روز که برای فارغ التحصیلی اختصاص داده شده است ، (5 و 6 ژوئن ، اجازه آب و هوا) گروه های جداگانه و پی در پی 25 درجه هر یک در زمین ورزشی مدرسه جمع می شوند ، که به درستی از خطوط خط موجود و مخروط های ترافیکی فاصله می گیرند. هر درجه می تواند 5 مهمان را دعوت کند ، که در صندلی های مناسب "غلاف" در جلوی صحنه که بعد از هر بار استفاده ضد عفونی می شوند ، نشسته اند سالمندان فارغ التحصیل به طور مناسب از راه دور ، یک بار در یک مرحله ، برای دریافت دیپلم وارث ادامه می دهند. مراسم - پنج روز در روز ، 10 در کل - در فواصل دو ساعته ، از ظهر تا 8 بعد از ظهر برگزار می شود مورگان گفته است که سخنرانی های معتبر ، سلام ، رئیس کلاس ، مدیر دبیرستان و غیره مجازی خواهد بود ، به طور جداگانه ضبط می شود ، خارج از سایت ، توسط Peperell Media ، که همچنین فیلمبرداری از این مراسم ها را انجام می دهد و با منطقه مدرسه همکاری می کند. فیلم فارغ التحصیلی فراگیر.

منبع

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 2,053
  • بازدید کلی : 5,534