loading...

naziiran

کورش احمدوند بازدید : 17 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

مقاله وکیل آنلاین 

کار وکلا همان کار پزشکان است. ما به دنبال بهترین و باتجربه ترین پزشک برای معالجه بیماران خود و حل مشکلات حقوقی خود هستیم ، باید با بهترین وکلای آنلاین وکلا مشورت کنیم. مهمترین ویژگی یک وکیل قابل اعتماد بودن است. به لطف کارشان ، وکلا به راحتی مشتری و حقوق او را از دست می دهند. فرقی نمی کند وکیل آنلاین باشید یا وکیل. با این حال ، او باید به توصیه ها و راه حل های خود اطمینان کامل داشته باشد. ویژگی مهم دیگر وکیل آنلاین صادق بودن او است. او قابل اعتماد است. صداقت و صداقت به معنای اعتماد به مشتری است زیرا طرفین قرارداد را امضا کرده اند. اگر احتمال موفقیت آمیز بودن پرونده در دادگاه وجود ندارد ، ابتدا باید وکیل را به صورت آنلاین به شخص اطلاع دهد. شما نباید وقت خود و مشتری خود را تلف کنید.

اعتماد به معنای مراقبت خوب از اسناد دریافت شده توسط مشتری و نقض حقوق قانونی وی نیست. علاوه بر دانش و تجربه یک وکیل واجد شرایط اوستا ، هر وکیل باید یک آیین نامه رفتاری نیز داشته باشد.

وکیل آنلاین چگونه کار می کند؟

می توانید با شرکت های حقوقی مانند اوستا تماس بگیرید یا این پرونده را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به وکلا گزارش دهید. بسیاری از وکلا طبق قوانین مختلف مدنی جرایم کیفری مرتکب شده اند. متخصصان در زمینه هایی مانند قانون و قانون خانواده. در موسسه شهداد ، یک وکیل متخصص برای هر قانون دادگاه به شما مراجعه می کند.

پس از توصیف مشکل شما ، یک وکیل آنلاین بررسی دقیق و تخصصی پرونده شما را انجام می دهد. اگر یک وکیل آنلاین به مدارک بیشتری احتیاج دارد ، ممکن است از شما بخواهد اسناد را دریافت کنید و از طریق شبکه ای مانند WhatsApp یا ایمیل از شما درخواست کند. وکیل آنلاین وکالت و وکیل آنلاین وکیل WhatsApp امروزه بسیار محبوب هستند. راه آسان

مزایای وکیل آنلاین

تلگراف الکترونیکی امروز یک ابزار ارتباطی عالی مانند WhatsApp است که تجارت ما را تسریع کرده است. شما به مکان ملاقات مناسبی نیاز ندارید. می توانید با یک شرکت حقوقی ملاقات کنید. مزایای وکیل آنلاین:

کارها سریع پیش می رود

ترافیک برای شهرها و موسسات حقوقی راحت تر خواهد بود.

به طور مناسب از وکیل آنلاین وکیل پاسخ دهید

برای پاسخ به س your ال خود با یک وکیل تماس بگیرید.

کاهش قیمت

هنگام انتخاب وکیل باید به دنبال چه چیزی باشید؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم ، انتخاب وکیل مهم است. این مهم است. انتخاب وکیل می تواند پیچیده تر از داشتن وکیل آنلاین باشد. زیرا شما یک شرکت مشاوره حقوقی هستید. وکلا درباره وکلای آنلاین و مسائل آنها بیشتر بدانید.

وکیل مستقل

در بیشتر موارد ، شما س legitimate الات مشکوکی دارید یا از کل روند کار آگاهی ندارید. به عنوان مثال ، شما باید بدانید که چگونه می توانید طلاق قانونی بگیرید. در آن صورت ، بهترین گزینه یک وکیل آنلاین وکیل رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین حقوقی است. وب سایت اوستا منتظر همه سوالات و درخواست های شماست. اوستا در وکلای آنلاین س Online الات شما را راهنمایی و پاسخ می دهد. شما می توانید از Avesta Legal با 150،000 نسخه از نمایش های مختلف استفاده کنید.

بهترین شرکت حقوقی .به صورت آنلاین

دفتر حقوقی اوستا از متخصصان و وکلای متخصص تشکیل شده است. وکلای ما در امور کیفری ، کیفری و کیفری تخصص دارند. جرایم کیفری در بخش املاک قانونی تقلب مجازات علاوه بر این ، یک وکیل آنلاین وکیل می تواند از شما عزیزان در برابر مسائل حقوقی و حقوقی محافظت کند. این فناوری توسط شبکه پشتیبانی می شود و دسترسی آسان به ارتباطات و کار را فراهم می کند. یک وکیل خوب یک وکیل آنلاین مهارت و دانش لازم برای حل مسائل حقوقی ایالت را دارد ، اما از فن آوری و ابزار ارتباط گروهی آگاهی ندارد و می توان از این توانایی برای برقراری ارتباط راحت با مشتریانش استفاده کرد.

منبع مقاله

کورش احمدوند بازدید : 18 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
حالا  محل مسافرگیری  :  دلتا  با  بار

مور گن, سخنگوی دلتا, به nbc گفت: " به نظر می‌رسد خطوط هوایی همیشه در تلاش برای رساندن مسافران به خطوط هوایی " دلتا " تلاش می‌کنند تا مسافران را به هواپیما برسانند. " کیف آن‌ها به طور خاص علامت‌گذاری خواهد شد, مشابه آنچه که شما در هتلی برای تحویل اتاق می‌بینید. " و سپس سوار بر هواپیما قبل از سوار شدن به هواپیما و قرار گرفتن بر روی صندلی مشتری بر پایه تکلیف صندلی خود قرار می‌گیرند. این برنامه در ۲۲ ژوئن آغاز شد و در انتخاب پروازها در فرودگاه‌های آتلانتا, دیترویت, سیاتل, مینه سوتا - پل پل, سالت لیک سیتی و نیویورک (کندی و کندی) پیشنهاد شد. تاریخ پایان آزمایشی عبارت است از: این برنامه در تابستان گذشته در فرودگاه بین‌المللی جکسون - جکسون آتلانتا و فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس مورد آزمایش قرار گرفت و مقداری صرفه‌جویی در زمان سوار شدن هواپیما را نشان داد. ریموند گفت: " در حالی که هیچ شرکت هواپیمایی با یک " راه‌حل جادویی " به مشکل پانسیون دست نیافته است, گفت که برخی از مسافران نسبت به تحویل چمدان دستی خود مردد هستند زیرا حاوی وسایل ارزشمندی هستند که ممکن است آن‌ها را بدون نظارت رها کنند. " و, با توجه به اینکه این خطوط هوایی " یک - دو پانچ برای پر کردن صندلی‌های بیشتر به هواپیما و شارژ برای حمل چمدان‌ها بود, " در وهله اول, مری کربی, از شبکه دختران باند, پیشنهاد می‌کند که دلتا ممکن است " بهتر از اختصاص منابع اضافی به منظور اطمینان از قطع محدودیت‌های حمل و نقل مسافر " باشد. " دلتا

ciated Press، Southwest Airlines در حال آزمایش برنامه ای است که شبانه روزی زودرس (بعد از گروه "الف") را به خانواده هایی با کودکان تا 11 سال ارائه می دهد ، اگرچه سیاست فعلی این شرکت هواپیمایی فقط این خانواده را به خانواده های دارای فرزند تا 4 سال ارائه می دهد


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
فیس بوک گزارش‌ها نادرستی از آتش زنی عمدی در اورگون دریافت می‌کند.

فیس بوک روز شنبه گفت که پس از اینکه چندین سازمان, از جمله دفتر کلانتر بخش داگلاس در اورگان, هشدارهایی را بر روی رسانه‌های اجتماعی در مورد شایعات دروغین منتشر کردند, و یکی دیگر از اداره پلیس نیز پس از اینکه در ویدیویی که حاکی از آتش‌سوزی توسط فعالان جناح چپ بود, اعلام کرد که آتش‌سوزی در اورگون در حال آغاز شدن است. اندی استون, سخنگوی فیسبوک, در توئیتر نوشت: " ما ادعاهای دروغین را حذف می‌کنیم مبنی بر اینکه آتش‌سوزی‌های ایالت اورگون با گروه‌های خاصی آغاز شده‌است. " این براساس تایید نیروهای اجرای قانون است که این شایعات باعث می‌شود ادارات آتش‌نشانی و پلیس محلی منابع را از مبارزه با آتش‌سوزی و حفاظت از مردم منحرف کنند. معاون رئیس پلیس کانتی که روز شنبه در مرخصی اداری قرار داده شده‌بود مامور شد تا " اطمینان حاصل کند که ساکنان از خطرات آتش‌سوزی مطلع هستند ". او در بیانیه‌ای گفت: " ماموریت دفتر کلانتر ارائه آرامش و امنیت به ویژه در طی دوران بی‌سابقه این‌چنینی است. " " من چیزی کم‌تر از نمایندگان خود انتظار ندارم و از همه در جامعه عذرخواهی می‌کنم. آمار تلفات در آتش‌سوزی‌ها در غرب به تقریباً برابر رسیده‌است و ده‌ها تن از آن‌ها یک نفر را دستگیر کرده‌اند که یک نفر را دستگیر کرده‌است. مقامات پلیس شهرستان جکسون گفته‌اند که او متهم به ایجاد قلم‌مو به عنوان آتشی سوزان در فونیکس, اورگون است که در حال سوختن است.

دفتر کلانتر بخش Douglas روز جمعه در توئیتر نوشت: " در حالی که ما درک می‌کنیم که هدف آن‌ها حفظ امنیت اجتماعی است، در حالی که ما درک می‌کنیم که هدف آن‌ها حفظ امنیت اجتماعی است، هیچ وقت قانونی برای مسدود کردن یک شاهراه عمومی یا وادار کردن شهروندان دیگر برای توقف وجود ندارد. وی گفت: " متاسفانه، مردم این شایعه را پخش می‌کنند و باعث بروز مشکلاتی می‌شود." وی گفت که این برنامه با تلاش‌های گذشته ما برای حذف این محتوا سازگار است که می‌تواند منجر به آسیب قریب‌الوقوع به خطر احتمالی به جان انسان‌ها به عنوان آتش خشم شود."


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
Contradicting کلی، ترامپ می‌گوید که دیدگاه درباره دیوار مکزیک هرگز تغییر نکرده است.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

وی افزود: "من به همه اعضای این گروه اشاره کردم که آن‌ها (نامزدها) در طول مبارزات انتخاباتی چیزهایی می‌گویند که ممکن است کاملاً مطلع باشند و یا ممکن است کاملاً مطلع نباشند" - از جمله دیوار، او در شیوه نگاه کردن به چیزها تکامل‌یافته است. کلی اضافه کرد که دولت ایده‌هایی برای تامین بودجه برای مکزیک دارد، که شامل "چیزهایی مانند هزینه‌های ویزا، مذاکره مجدد در NAFTA" است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
ناسیونالیست های لهستانی و فعالان دگرباش جنسی در ورشو روبرو می شوند

WARSAW - صدها نفر از ملی گرایان لهستانی و مدافعان حقوق LGBT روز یکشنبه در طرف های مخالف خیابان در مرکز ورشو با یکدیگر روبرو شدند. ناسیونالیست ها پرچم رنگین کمان را آتش زدند ، در حالی که فعالان دگرباش جنسی یکی را در خیابان نقاشی می کردند. این گروه ها با سوءاستفاده از یکدیگر ، جدا از چندین ون پلیس و ده ها پلیس ، فریاد زدند. گردهمایی ناسیونالیست ها توسط یک جنبش راست افراطی All-Poland Youth برگزار شد ، که رهبر پیشین وی ، کرزیستوف بوساک ، تقریباً 7 درصد در آن پیروز شد. دور اول انتخابات ریاست جمهوری در ماه ژوئن. "بوزاک در سخنرانی در جریان انتخابات اخیر گفت:"این یک ایدئولوژی سمی ، خطرناک ، انقلابی و رادیکال است.". و مسئله هنوز تفرقه افکنانه است. رئیس جمهور آندرژ دودا ، متحد حزب حاکم قانون و عدالت (PiS) ، در ماه ژوئیه مجدداً انتخاب شد


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
بیل  -  ای  ایالات‌متحده  ,  از  چمدان  چهارخانه  فراتر از  خطرات

واشنگتن - وزارت حمل و نقل آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که ممنوعیت حمل و نقل برای استفاده شخصی در وسایل حمل و نقل و یا سوار کردن وسایل نقلیه برای استفاده شخصی در حمل بار و یا سوار بر آن‌ها ممنوع است , اما


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
سه چیز برای تماشای مسابقات اصلی مهم کالیفرنیا سه شنبه

واشنگتن - آیا راه حزب دموکرات برای بازپس گیری مجلس به مربای ترافیک نامزدهای خود می‌رسد؟ آیا جمهوری خواهان در خطر انقراض می‌توانند برای مبارزه با یک روز دیگر در پرجمعیت‌ترین کشور این کشور زندگی کنند؟ ما سه شنبه زمانی را پیدا خواهیم کرد که Californians به پای صندوق‌های رای برای "جنگل اصلی" دولت خود رفتند که در آن داوطلبان از همه احزاب برای دو سهمیه در انتخابات عمومی در یک سیستم منحصر به فرد که تنها از سال ۲۰۱۲ در حال استفاده بوده‌است، برای هر دو طرف ایجاد شده‌است. و در کشوری که به مدت یک سال یا حتی چند هفته برای شمارش برگه‌های رای در گذشته انتخاب شده‌است، اما دموکرات‌ها معتقدند که راه بازگشت آن‌ها به قدرت در انتخابات اولیه به قدرت می‌رسد، اما دموکرات‌ها بر این باورند که راه بازگشت آن‌ها به قدرت در انتخابات اولیه به قدرت می‌رسد و برای حزب آن‌ها فرصتی برای رقابت در برخی از بهترین فرصت‌های آن‌ها در the Orange وجود دارد که ابتدا با تلاش برای خارج کردن نامزدها از رقابت تلاش می‌کنند. سپس، هنگامی که این کار تا حد زیادی ناموفق بود، آن‌ها شروع به اصرار از رای دهندگان چپ گرا کردند تا در حدود یک کاندیدای در هر دو حزب دموکرات متحد شوند.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

تصور می‌شود که در مسابقه governor's , جایی که دو نفر از دموکرات‌های معروف , گوین Newsom و شهردار لوس‌آنجلس , آنتونیو Becerra , در دو مسابقه روز سه‌شنبه در دو مسابقه دوم رقابت می‌کنند ( هیچ‌کس انتظار ندارد که آن‌ها در صدر جدول قرار بگیرند ) , آن‌ها با نبردی دشوار در انتخابات عمومی مواجه خواهند شد . اما حزب جمهوریخواه با تهدید واقعی پایان دادن به هیچ نامزد برای فرماندار یا سنا در انتخابات عمومی بعد از سه‌شنبه night.Demo crat در مقابل کنگره مواجه است . دموکرات در NovemberTwo دموکرات در انتخابات عمومی در آخرین رقابت سنا , سناتور Kamala هریس , D - کالیفرنیا , رو به رو شد . و نماینده سابق لورتا سانچز , D - کالیفرنیا را شکست داد . در سال 2016 - و این ممکن است دوباره این اتفاق بیافتد ( year.De لیون ) هنوز ثابت نکرده است که با وجود سن و مخالفت او از طرف چپ , یک تهدید واقعی برای فاینشتاین است . اما یک نمایش قوی روز سه‌شنبه می‌تواند به او ضربه بزند , اگر هیچ چیز دیگری , به نظر می‌رسد موفق به بیرون کشیدن فاینشتاین از سمت چپ در چندین مساله کلیدی شده‌است و می‌تواند به طور آشکار rooting را در روز سه‌شنبه


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
جمهوریخواهان Jacksonville، فلوریدا را به عنوان محل گردهمایی انتخاب کردند.

کمیتهملیجمهوریخواهاناعلامکردکهجکسون ,فلوریدا,را به عنوانمحلیانتخابکرده‌استکهدرآنرئیس‌جمهوردونالدترامپنامزدیاینحزبرا قبولخواهدکرد.این مسالهپس ازآنصورت می‌گیردکه حزبدر شارلوت,کارولینایشمالی,بیش ازcoronavirusrestrictions.Asدنیامنتظرواکسنcoronavirusاست,برخیدانشمندانپیشنهادمی‌دهندکهواکسن‌هایموجودمی‌تواندسیستمایمنیبدنرابهیکافزایشموقتیبرایدفععفونتکمککند.تعدادیازتلاش‌هایواکسیناسیونبرایشروعآزمایش‌هامرحلهنهاییدرتابستانامسالانجاممی‌شود,درحالیکهآزمایشگاه"والتررید"ازمهم‌ترینلحظاتاست:MAPS:مواردتاییدشدهدرایالات‌متحدهوجهانتاییدشدهدرآمریکاوgloballyReopeningآمریکا:ببینیدچه چیزیدرایالات‌متحدهدرحال حاضرreopened.Thecoronavirusبازارکاررادرهرایالتویرانکرده‌است.تعدادبیکارانرامشاهده کنیدواینکهچطوربرنامهاخبارNBCبرایبهروز رسانیآخریناخبارمربوط بهپوششزندهcoronavirusoutbreak.Thisدرحال حاضرتمامشده‌است.ادامهمطالعهدر اینجابرایآخرینcoronavirusnews.SEENEWPress187d Press187dقبل/9:20بعد از ظهرروز20:20بعد از ظهر,پلاسمایخونازبیمارانCOVID19بهجلوگیری ازعفونتدردیگرانکمک می‌کند?بازماندگانofگله‌هایخودرا بصورتدسته دستهاهدامی‌کنندتابهبیماراندیگرکمک کندتاازtheنجات پیدا کنند.ودر حالیکهاعضایهیات‌منصفهدرحالبررسیهستند,اکنوندانشمندانآزمایشمی‌کنندکهآیا اینکمک‌هاممکناستازعفونتدراولینشن‌هایplace.Thouبیماردربیمارستان‌هادر سراسرجهانجلوگیریشود-ازجملهبیشاز20,000نفردرایالات‌متحده-باشواهدمحکمکمیکهتاکنونتفاوتایجاد کرده‌است.یکیازمطالعاتاخیرازسوی چینمشخصنیست, در حالیکهیکی دیگرازمردمنیویورکاشاره‌ایبهاینموضوعکرده‌است: "ماروشناییضعیفیازامیدداریم".

udy پرسش منطقی بعدی را مطرح می‌کنند : آیا ممکن است پس از یک مواجهه با خطر بالا به ویروس , پلاسما را به سمت راست سوق دهد ? یک نامه از سوی مهاجران بدست‌آمده توسط @ NBCNews می‌گوید : " این یک وضعیت زندگی یا مرگ است " . این نامه از سوی مهاجرانی که به دست آمده‌است نوشته شده‌است : " این یک وضعیت زندگی یا مرگ است " . من بیشتر با @ JuliaEAinsley , امروز on @ MSNBC خواهم داشت . https://t.co/17nPujKJgW- جیکوب Soboroff ( @ jacobsoboroff ) 10 ژوئن 2020 این - سارا جی را به اشتراک بگذارید . دکتر جی باتلر , رهبر برنامه کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها روز جمعه گفت : " هر فعالیتی که شامل تعامل با دیگران باشد در حال حاضر درجه‌ای از خطر دارد " , دکتر جی باتلر , رئیس مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها , روز جمعه گفت : " هر فعالیتی که شامل تعامل با دیگران باشد در حال حاضر درجه‌ای از خطر دارد . " مطالعه نشان می‌دهد که چه کسی در اواسط ماه مارس در اواسط ماه مارس به احتمال زیاد ذخیره خواهد شد , چرا که coronavirus مورد بالا رفتن تند خود در ایالات‌متحده را آغاز کردند , بسیاری از آمریکایی‌ها قبل از hunkering یک چیز در ذهن داشته باشند : کاغذ توالت بخرید . در حالی که

قبل / ساعت ۶: ۰۰ بعد از ظهر UTCProf. لیندسی لوهان در روز ۱۲ ژوئن اعلام کرد: "این اداره متعهد به حفاظت از مردم ما و safe میلیون ماسک برای استفاده از مسافران است"، بخش اعلام کرد: "این اداره متعهد به حمایت از مردم ما و بازگشایی اقتصاد توزیع این پوشش چهره به افزایش اعتماد عمومی است، همانگونه که ما شروع به ازسر گرفتن زندگی عادی خود می‌کنیم". طبق آمار منتشر شده در روز جمعه، رکورد دیگری برای پرونده‌های جدید COVID۱۹ با dayFlorida، مطابق با ارقام منتشر شده توسط the سلامت دولتی، رکورد دیگری را برای پرونده‌های جدید در روز جمعه تنظیم کرده‌است. طبق آمار منتشر شده در روز جمعه، "۳۶ PM" و "سارا Wilson" (@ scgovernorpress)در روز جمعه رکورد دیگری را برای پرونده‌های جدید در روز جمعه به ثبت رساندند.

ns به اخبار nbc گفت: " از شما خواسته می‌شود تا چند هفته دیگر از آن‌ها استفاده کنید. " شما باید به طور مکرر برای مدیر خود توجیه کنید که چرا به نیاز جدید نیاز دارید. " تقریباً سه روز پس از آن که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که با شیوع بالا, کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در سراسر کشور با کمبود عمده تجهیزات حفاظتی شخصی یا ppe, از جمله تجهیزات حیاتی مانند ماسک, روپوش, دستکش و ماسک‌های تنفسی مواجه هستند. به گزارش nbc, در میان یک افزایش هشداردهنده, در سراسر ایالات‌متحده, این وضعیت به خصوص در بیمارستان‌هایی که در حال خدمت به جوامع رنگ و درمانی هستند بسیار وخیم است. مایک رایان, رئیس برنامه فوریت‌های پزشکی سازمان بهداشت جهانی, روز چهارشنبه گفت: " مساله ppe برای بهیاران از بین نرفته است. ": نگرانی یک پرستار در بخش مراقبت‌های ویژه. شراکت با استودیوهای " @ vt ", یک نشانه‌گذاری در استودیو


منبع
کورش احمدوند بازدید : 57 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
درون کلاه بره سبز برای فرمانده تحت تعقیب جوزف کنی

haute - KOTTO prefecture، جمهوری آفریقای مرکزی - بالگرد در چمن فیل ته‌نشین می‌شود، شستشوی روتور اولین مردی را که در ارتفاع شش فوتی قرار دارد را صاف می‌کند. او the، قرا بینه را در حال حاضر بررسی می‌کند، و بقیه سربازان follow.Thre ارتش اوگاندا، راه را به عنوان یک گروه سه‌نفره از آمریکایی‌ها که از طریق ستون، سلاح در سطح آن پراکنده می‌شوند را هدایت می‌کند، این یک ماموریت ساده است. سرهنگ سرهنگ Green de یک ارتش متشکل از سربازان آمریکایی که تحت فرماندهی نیروهای ویژه ارتش تحت نظارت آمریکا قرار گرفته و حدود ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی تحت فرماندهی ارتش مقاومت کنی تحت تعقیب قرار گرفته و در حدود ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی تحت تعقیب قرار گرفته و در حدود ۱۵۰ هزار نفر از نیروهای نظامی تحت تعقیب او قرار گرفته بودند. آن‌ها سخت هستند: فیزیکی، ذهنی و تاکتیکی. در اغلب مناطق پوشش گیاهی ضخیم است. تنها راه به جلو، پشت چاقوی قلاب دار است که توسط افراد طرف اوگاندایی در نوسان است. حتی با عبور از میان علف‌ها و درختان، مردی که جلوتر از چند ثانیه ناپدید می‌شود، ناپدید می‌شود.

با دمای شدید و رطوبت سرکوبگر ، فرسودگی گرما یک نگرانی است. حیوانات وحشی نیز همینطور هستند. تمساح ها ، کفتارها ، گربه های بزرگ ، گروه های ابتدایی تهاجمی و مارهای سمی همه این وحشی ها را می گیرند. تعداد زیادی زنبور عسل و حشرات حامل بیماری وجود دارد. خارهای بلند و سوزن مانند لباس و گوشت سوراخ شده و گیاهان مسموم زیادی دارند. لیست خطرات طولانی است ، حتی بدون امکان مواجهه با مبارزان مسلح. كونی 2012 چیز بسیار بزرگی بود ، اما توجه پس از آن از بین رفت اما این هدف این گشت است: یافتن بقایای ماندگار LRA.President باراک اوباما نیروهای مستقر در اینجا را در اکتبر 2011 مستقر کرد اما ایالات متحده به طور مخفیانه در LRA درگیر شده بود. جنگ از حداقل سال 2008. LRA هرگز به شهروندان یا منافع آمریکایی حمله نکرده و بسیاری از آنها در مقابل ارتش آمریکا می خواهند. دریابید که کونی ممکن است در اوایل این ماه با جنگ سالاری که هنوز هم در دسترس است محاصره شود. عملیات قطب نمای مشاهده شده ، آمریکا تازه وارد نسبی این مبارزه است. اوگاندا نیست. نیروی دفاعی خلق اوگاندا (UPDF) تقریباً 30 سال است که با LRA می جنگد. در اوج قدرت ، LRA حدود 3000 مبارز را در بین صفوف خود شمارش کرد. در روستاهای شمال اوگاندا پیروز شد. پسران جوان را ربوده و آنها را مجبور به ارتکاب ظلم علیه همسایگان و خانواده های خود می کند. یک گروهبان افلاطون در نیروی دفاعی مردم اوگاندا. مک ویلیام بیشاپ / NBC NewsBut در سالهای اخیر ، LRA به گروه های کوچک تقسیم شد ، اعضای آن در حال عبور از مرزهای طولانی بین جمهوری آفریقای مرکزی ، جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) و سودان جنوبی برای فرار از تعقیب کنندگان خود بودند. اوگاندا در حال خسته شدن از جنگ LRA است.. سال گذشته ، مقامات اعلام کردند که آنها آماده هستند تا نیروهای خود را از شکار بیرون بکشند. ریچارد اتو 20 سال است که با نیروهای UPDF در حال نبرد است

گزینه هایی از نقطه A تا نقطه B. "اوتو گفت:"در اینجا ، جاده ها فقط روی نقشه وجود دارند.". درگیری آمریکا به معنای افزایش تحرک و هوش بهتر است. همکاری بین نیروهای ویژه ایالات متحده و UPDF منجر به موفقیت های چشمگیر شده است. در ژانویه سال 2015 ، Green Breets پس از حضور Dominic Ongwen ، یکی از فرماندهان ارشد کونی ، حضور پیدا کرد. اوگان به جرم جنایات جنگی از جمله نقش وی در قتل عام 345 غیرنظامی در شمال DRC در سال 2009 تحت تعقیب بود. وی در حال حاضر با محاکمه ICC روبرو است. ماموریت ضد LRA به آمریکایی ها متکی است. اما بدون اوگاندا ها به پایان می رسد. "اتو گفت:"ما آگاه هستیم كه خروج ما ممكن است اوضاع را به یك مربع برگرداند.". با این حال ، او معتقد است که مبارزه با LRA تقریباً به پایان رسیده است. "در انتهای تونل نور وجود دارد."نقص ها"من می خواهم برای اوکان پیامی بفرستم تا به خانه بیاید. من به همراه فرزندان شما به خانه آمدم. شما هرگز فرصتی برای دیدن فرزند خود نداشتید ، او را [نام محروم] می نامند ، باید به خانه بیایید و دخترتان را ببینید. "پیام هایی از این دست ، که توسط یک عضو سابق LRA ضبط شده است ، از طریق رادیو FM و موج کوتاه از طریق جنگل های ساوانا و گرمسیری تکرار می شود.. پخش ها از طریق کار گروه های کمک کننده آمریکایی مانند کودکان نامرئی پشتیبانی می شوند. در سال 2012 ، کودکان نامرئی با انتشار ویدئویی معروف به "کونی 2012" به چهره فعالیت های آمریکایی در مبارزه با کونی و توانبخشی جوامع تحت تأثیر LRA تبدیل شدند. این ویدئو بیش از 100 میلیون بار در YouTube مشاهده شده است. بسیاری از محققان با آنچه که آنها پیروی شل از حقایق در مینی د می نامیدند ، روبرو شدند. کامیل ماری-رجنو ، کارگر میدانی برای کودکان نامرئی که در دفتر مرکزی این گروه در اوبو ، جمهوری آفریقای مرکزی مصاحبه شده بود ، گفت: "کونی 2012 چیز بسیار بزرگی بود ، اما توجه پس از آن درگذشت." در شکار کونی

ای. مزدوران برای آموزش سربازان اتحادیه آفریقا به دنبال کونی پرداخت کردند. دیویس به nbc گفت: " برای روشن بودن, هدف کارمان این نبود که کنی برای محافظت از شهروندانی که ربوده و قتل‌عام شده‌اند, حفاظت کنیم. " ماری گفت: " ما هنوز در تلاشیم تا مردم را متقاعد کنیم که می‌توانند دچار مشکل شوند و مردم را قانع کنند که می‌توانند بیرون بیایند. " در ماه اکتبر, فرمانده " رئیس اطلاعات " lra به مدت چهار روز از سودان به داخل ماشین پیاده شد, جایی که در آن, او به همراه نیروهای ویژه و نیروهای ویژه, به شبکه رادیو اوگاندا تحویل داده شد. او از آن زمان به اوگاندا بازگشته و با خانواده‌اش متحد شده‌است. بروشوری از نوع پخش و نقل هوایی که توسط نیروهای خاصی پخش می‌شد, فراریان ارتش مقاومت لرد s را به سهولت نشان می‌دادند. یکی از بخش‌های اصلی مبارزه علیه lra, متقاعد کردن مبارزان برای ایراد و پیوستن به آن‌ها است. فعالان و کارکنان سابق ارتش علاقه سطح بالا در این پروژه را توصیف می‌کنند, با اعضای کنگره و شورای امنیت ملی برخی اوقات به دنبال به روز رسانی‌های تقریباً روزانه در مورد درخواست بودجه سال مالی سال مالی وزارت دفاع از خود هستند.

در حقیقت این عملیات متکی بر منابع اضافی و تامین بودجه از بودجه عملیات بالقوه خارجی , یک صندوق 59 میلیارد دلاری است که برای پرداخت هزینه‌های نظامی جهانی و همچنین منابع اطلاعاتی ملی و وجوه وزارت امور خارجه مورد استفاده قرار می‌گیرد . سرهنگ دوم مت Maybouer , فرمانده این ماموریت در طی دیدار اخیر سی ان بی سی گفت : " آمریکا , آمریکا , ما در افریقا درگیر جنگ نیستیم - شرکای ما در افریقا درگیر جنگ نیستند " . ریکی گفت : " براساس الگوهای تاریخی این جنبش , ما مکان‌های کلیدی مانند عبور از رودخانه و campsites را شناسایی کردیم - جایی که ما می‌توانیم انتظار پیدا کردن نشانه‌هایی از جنبش LRA را داشته باشیم . " ( ان بی سی ) موافقت کرد که این مردان را فقط با اولین نام خود در ازای نگاه دست‌اول به این عملیات شناسایی کند ) در حالی که Berets سبز آماده می‌شوند تا در پایان یافتن فعالیت‌های اخیر توسط لرد Resistance , ویلیام بیشاپ / ان‌بی‌سی حاضر شوند و اغلب این ناحیه را از لحاظ ویژگی‌های طبیعی توصیف می‌کنند - بسیاری از آن‌ها کودکانی از روستاهای دور با دانش محدودی از جغرافیای محلی هستند . گزارش آن‌ها شامل مکان‌هایی مانند " اردوگاه نزدیک

نشانگرهای GPS ویژه ، فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده آفریقا (SOCAFRICA) را قادر ساخت تا نقشه ای از جهان را بسازد ، همانطور که از نگاه یک سرباز کودک LRA مشاهده می شود. نتیجه این کار باعث شد تا سبزهای سبز بتوانند حرکات LRA را پیش بینی کنند. فرماندهان از این دانش برای انجام عملیاتی استفاده کرده اند که بقایای LRA را به شدت کاهش داده است. مایبور ، فرمانده مأموریت ، گفت که از زمان آغاز کار Observant Compass در سال 2011 ، مخفیگاه های این گروه از 2،000-3،000 به حدود 125-150 کاهش یافته است. مبارزان باقیمانده به گروه ها تقسیم می شوند که هر یک توسط یک فرعی هدایت می شوند. حداقل یکی از این اقدامات در پارک ملی Garamba ، بیابان وسیعی در شمال شرقی DRC در مرز با سودان جنوبی انجام می شود. نقشه ای که محل پارک ملی Garamba را نشان می دهد. Google MapsThat زیر گروه LRA در حال شکار فیل ها است. آنها در ازای پول نقد ، برای خرید اسلحه و لوازم ، نوارهای فیل را در بازار سیاه می فروشند. یک طوفان فیل بالغ به قیمت 70،000 دلار می فروشد. LRA تپه های شمال غربی ، حدود 500 مایل پیاده یا حیوانات را در راهروهای غیر مسکونی CAR و سودان جنوبی ، به Kafia Kingi می برد. در آنجا ، یک بازار غیرقانونی عاج - از جمله چیزهای دیگر - شکوفا می شود. کونی هنوز تصور می شود که در کافیا کینگ ، معروف به "K2" توسط ارتش ایالات متحده پنهان شده است ، و در هنگام نزدیک شدن به قسمت های غیر مسکونی CAR حرکت می کند. در K2 ، بازارهای فصلی غنایم شکارچی را خریداری و به فروش می رسانند و آنها را به قاچاقچیان بین المللی می رسانند. بخش اعظم آن به بازار سیاه آسیا ختم می شود. مبارزه برای پایان دادن به این تجارت با مبارزه با LRA در هم تنیده است. در ماه آگوست ، ایالات متحده و متحدانش عملیاتی را در Garamba با هدف بیرون راندن LRA از پارک آغاز کردند. "حضور ارتش آمریكا ممكن است به عنوان بازدارنده در برابر فعالیت های شکارچی عمل كند." لئون لمپراشت ، مدیر عملیات بین المللی غیر دولتی پارک های آفریقایی 9 ، که مدیریت آن را انجام می دهد

abilized می‌گوید که از اول آگوست تنها دو لاشه فیل پیر مشاهده شده‌است , " Lamprecht said.The LegacyCentral " منطقه بی‌ثبات است . CAR در مراحل طولانی یک شورش پیچیده قرار دارد . سودان جنوبی در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد در حالی که جمهوری دموکراتیک کنگو در حال بهبود شبکه هم‌کاری و دسترسی به زیرساخت‌های نظامی داخلی مانند پایگاه‌های جلو و قابلیت‌ها و نیز بخشی از ماموریت LRA است . اگرچه تمرکز بر روی پیدا کردن کونی و همدستان او بود , افسران ارتش آمریکا نگران پتانسیل گروه‌های اسلامگرای افراطی بودند که در طی یک جنگ داخلی که در 2012.In Obo آغاز شد و عملا هیچ نیروی نظامی یا پلیس محلی وجود ندارد , تنها یک گروه کوچک از حافظان صلح مراکش که تحت سازمان ملل فعالیت می‌کنند . حضور the و ارتش آمریکا یک جزیره از ثبات را ایجاد کرده‌است . Anidje Michelina یکی از ساکنان Obo که یک کافه محلی را اداره می‌کند گفت : " در نتیجه , پناهندگان از زمان رسیدن آن‌ها در اینجا بهتر شده‌اند . من می‌خواهم که LRA این مکان را ترک کند . به لطف نیروهای آمریکایی , در این شهر صلح وجود دارد . ما قبلا در بوته‌ها خوابیده بودیم , اما حالا ما در خانه‌هایمان خوابیده بودیم " و " Anidja Michelina " به طور محلی به عنوان " دوشیزه استار " شناخته می‌شود . مک ویلیام بیشاپ / NBC NewsIf the یا آمریکایی‌ها از این منطقه خارج می‌شوند , امدادگران نگران هستند که امنیت از بین برود و Obo در تقاطع این مناطق ناپایداری قرار گرفته‌است . سین

ما به طور عمومی سوال می‌کنیم که آیا این ماموریت ارزشش را دارد یا خیر. در شهادت پیش از کنگره در ماه مارس، ژنرال دیوید ام. رودریگز از هزینه آن ابراز تاسف کرد. در ماه نوامبر، ژنرال توماس Waldhauser، فرمانده نیروی دریایی، به گروه ستاره‌ها گفت: " ما در نقطه‌ای هستیم که نیاز به انتقال این ماموریت داریم." تحت مدیریت اوباما، این ماموریت به مدت ۱۲ ماه در هر سال به مدت ۱۲ ماه برگزار شد. جوزف Berets، یکی از همکاران GlobalSecurity.org و یک روزنامه‌نگار مستقل که به طور مفصل درباره its می‌نویسد، گفت: " در ماه مارس، اوباما تصمیم گرفت که ماموریت خود را به مدت شش ماه تمدید کند." ماه گذشته این گروه اعلام کرد که دره‌ای خود را بسته‌است و کار خود را در ذهن کودکان مخفی کرده‌است. او گفت: " چشم‌انداز اجازه مجدد این ماموریت توسط رئیس‌جمهور ترامپ به سختی تشخیص داده می‌شود. وزارت دفاع در مورد این ماموریت کم‌تر مشتاق است. کاخ سفید آشکارا در مورد این ماموریت اظهار نظری نکرده است. از آنجا که بیشتر شورای امنیت ملی هنوز باقی مانده‌است، مشخص نیست که آیا دولت یک موضع رسمی در خصوص اطمینانی که LRA بیشتر یا کم‌تر شکست‌خورده است دارد یا اینکه کونی او را دستگیر کرده‌اند یا نه.

رمی قادر به پیدا کردن کونی نیست. رئیس اطلاعات lra, به رسانه‌های اوگاندا گفت که ارتش از زخم‌های شدید معده رنج می‌برد. یکی از افسران ارتش به نام " زخم معده " گفت: " اگر ما کونی را دستگیر کنیم. " اما گزارش‌ها درباره سلامتی بیمار قبل از آن منتشر شده‌است و پس از چند سال, کونی هنوز فراری است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
پدربزرگ می‌گوید که Trystan Charlotte مظنون به تیراندازی به Trystan Terrell هیچ علاقه‌ای به اسلحه نداشته است.

پدربزرگ وی روز سه شنبه گفت: این مرد متهم به باز کردن آتش در دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت ، کشته شدن دو نفر و زخمی شدن چهار نفر ، توسط زبان های خارجی و نه اسلحه مورد تعقیب قرار گرفت. Tristan Andrew Terrell ، مظنون تیرانداز در حمله به دانشگاه کارولینای شمالی شارلوت. گروه پلیس شارلوت مکلنبورگ تریستان اندرو ترل ، 22 ساله ، به دو فقره قتل و چهار فقره اقدام به قتل پس از شلیک به کلاس UNC شارلوت در آخرین روز متهم شد. کلاسها. پل روولد ، پدربزرگ ترل به آسوشیتدپرس گفت که نوه وی در UNC شارلوت شرکت می کند و خود را با کمک یک برنامه یادگیری زبان که روولد برای او خریداری کرده بود ، فرانسوی و پرتغالی آموخته بود. روولد ، که در تگزاس زندگی می کند و از تیراندازی بی خبر بود. تا زمانی که AP با او تماس گرفت ، گفت نوه وی هیچ وقت علاقه ای به اسلحه یا اسلحه از هر نوع نشان نداد. "رولد سه شنبه شب گفت:". وی گفت: "این در DNA او نیست." وی گفت كه ترل حدود دو سال پیش پس از درگذشت مادرش از تگزاس به شارلوت نقل مکان كرده بود. به گزارش پلیس ، مقامات به وابسته به NBC WCNC گفتند که ترل یک تاریخ مهم در UNC شارلوت است اما این ترم را کنار گذاشته است. برنامه NBC News را بخاطر اخبار و سیاست ها بارگیری کنید. محققان باور ندارند که او دو نفری را که کشته است ، می شناسد. کر پوتنی ، رئیس پلیس مکلنبورگ ، چهارشنبه گفت که انگیزه مظنون هنوز تحت بررسی است. "متأسفانه این یک حادثه است که واقعاً با یک وتر برخورد می کند پوتنی گفت "به نظر می رسد شخص خاصی وجود نداشته است و تصادفی بودن آن چیزی است که بیشتر نگران کننده است." # embed-20190108-trackers-school-test iframe {عرض: 1pxmin-عرض: 100٪. ردیاب تیراندازی مدرسه NBC News

radar فیلد، ۱۹ ساله، که در ساختمان کندی در محوطه دانشکده بود، هنگامی که شلیک گلوله از طرف دیگر اتاق به صدا درآمد، به شبکه NBC گفت که او تنها شروع به تیراندازی کرده‌است، " He Field شش قربانی تیراندازی روز چهارشنبه به عنوان دانشجو شناسایی شدند. دکتر فیلیپ Dubois، رئیس of Charlotte، گفت که انتظار می‌رود چهار نفر که مجروح شده‌اند به چهار اتهام حمله با یک سلاح مرگبار با قصد کشتن، داشتن سلاح گرم در اموال آموزشی و تخلیه یک سلاح گرم در اموال آموزشی متهم شده‌اند.


منبع

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 2,062
  • بازدید کلی : 5,543