loading...

naziiran

تاجر میلیاردر هوارد شولتز, که یک پیشنهاد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری را در نظر دارد, در مصاحبه‌ای با \" جو صبح \" msnbc گفت که او \" دیگر \" دموکرات نیست زیرا او با حزب دموکرات مخالف است, زیرا او با حزب د

کورش احمدوند بازدید : 57 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
هاوارد شولتز می‌گوید که او یک دموکرات نیست و از واکنش شدید متعجب شده‌است.

تاجر میلیاردر هوارد شولتز, که یک پیشنهاد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری را در نظر دارد, در مصاحبه‌ای با " جو صبح " msnbc گفت که او " دیگر " دموکرات نیست زیرا او با حزب دموکرات مخالف است, زیرا او با حزب دموکرات مخالف است. شولتز گفت: " من یک دموکرات بوده‌ام, اما من دیگر وابسته به حزب دموکرات نیستم, کسانی که اساساً می‌خواهند دولت مراقبت بهداشتی را انجام دهد که ما نمی‌توانیم از عهده آن برآییم, دولت باید به همه, و دولت اجازه دهد که به همه کار بدهد. ما نمی‌توانیم از عهده آن برآییم. " من خود ساخته‌ام: شولتز به بیلیونر میلیاردر واکنش نشان می‌دهد. در حال حاضر این کشور به " اصلاحات جامع مالیاتی " به عنوان راهی برای کاهش نابرابری نیاز دارد. او همچنین خواستار " راه‌حل‌های معقول برای مهاجرت " شد. او گفت: " حالا, من به خاطر بیلیونر بودن به خاطر بیلیونر بودن, مورد انتقاد قرار گرفته بودم. " او با اشاره به منتقدان در سمت چپ که گفته بود در حال مبارزه با پیشنهادهای لیبرالی برای ایجاد مالیات‌های بیشتر بر روی افراد بسیار ثروتمند است, چون او بسیار ثروتمند است. اجازه دهید درباره آن صحبت کنیم. من خودم … من در پروژه‌های بروکلین, نیویورک بزرگ شدم! فکر می‌کردم این رویای آمریکایی است? شولتز گفت: " بار دیگر به انتقادات, به ویژه از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری و حزب دموکرات الیزابت وارن در ماساچوست, گفت: " شما به خاطر موفقیت از من انتقاد می‌کنید? وارن در خط مقدم انتقادات دموکراتیک شولتز قرار دارد که به شدت با مالیات بر ثروت پیشنهادی خود در ثروتمند مخالف است. " مضحک " میلیاردرهای است که فکر می‌کنند می‌توانند ریاست‌جمهوری را بخرند تا سیستم را برای th نگه دارد.

در حالی که فرصت‌ها برای هر کس دیگری کنار گذاشته می‌شود , وارن در تویی‌تر نوشت که " جو صبح " فکر می‌کند که وارن " یک فرد جدی " است , اگرچه او چند سال پیش به دیدن من آمد و از من تقاضای کمک به رقابت سنا را کرد . او افزود : " من معتقدم آنچه الیزابت وارن … مخفف چیست . " من معتقدم - من معتقدم که این کشور باید برای سوسیالیسم رو به رو شود ." او گفت : " من به او احترام می‌گذارم و این موضوع شخصی نیست . من فقط با او موافق نیستم ." از آنجا که اعلام می‌کند ممکن است به عنوان یک فرد مستقل عمل کند , بیشتر حزب دموکرات به شدت با او مخالفت کرده‌است , چرا که ممکن است به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ کمک کند تا با تقسیم آرا anti انتخاب شود . شولتز گفته‌است که آخرین چیزی که او می‌خواهد این است که ترامپ دوباره انتخاب شود , اما خود ترامپ گفته می‌شود که شولتز را به عنوان یک دارایی برای انتخاب مجدد خود می‌بیند که شولتز به مجلس سنا تسلیم نشد . او گفت : " من می‌خواهم کاری درست برای ایجاد منافع و واکنش شدید از طرف حزب دموکرات انجام دهم , اما شولتز , که فوربس می‌گوید او اولین نامزد

کسی که موفق است, من کسی هستم که از پروژه‌ها می‌آید و من مردم آمریکا را درک می‌کنم. با این حال, شولتز گفت: " وقتی سوال شد که هزینه یک صندوق چقدر است. او گفت: " نمی‌دانم. " " من هیچی نمی‌خورم. " میکا ", میزبان " co - میزبانش میکا " به او گفت که هزینه آن برابر با هزار دلار است. این خیلی زیاد است.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 2,083
  • بازدید کلی : 5,564