loading...

naziiran

کورش احمدوند بازدید : 22 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)
مهاجران ناامید به خطر انداختن سفر مخاطره‌آمیز زمستانی به کانادا

تورنتو - پس از آنكه در آمریكا از پناهندگی محروم شد ، ترس Seidu محمد از تبعید به غنا بومی خود ، جایی كه او معتقد است كه كشته یا زندانی خواهد شد ، چنان بزرگ شد كه وی در شرایط وحشیانه زمستانی برای عبور غیرقانونی از كانادا قرار گرفت. محمد و دوستش پس از طی 10 ساعت پیاده روی در مزارع برف کمر در دمای زیر صفر ، تمام انگشتان خود را برای سرمازدگی از دست دادند. با وجود مصدومیت ، این دو مرد می گویند اکنون احساس امنیت می کنند. محمد ، 24 ساله ، گفت: "خدا کانادا را با افراد خوب برکت داد."من تفاوت بین کانادا و ایالات متحده را می بینم."لین محمد 19 ساله پناهنده از سومالی ، در محل خوشآمدگویی در وینیپگ ، مانیتوبا ، کانادا ، در تاریخ 1 فوریه 2017 مصاحبه می شود. لیل Stafford / رویترز در مانیتوبا ، که با هم مرز است ، می گوید. ترامپ رئیس جمهور شد و سفر از هفت کشور اکثریت مسلمان را ممنوع اعلام کرد. پناهجویانی که با آسوشیتدپرس صحبت کردند ، دستور ترامپ و لفاظی های تبلیغاتی ضد مسلمانان را دلیل اصلی رفتن به شمال ذکر کردند. ریتا چاهال ، مدیر اجرایی شورای مهاجرت بین ادیان مانیتوبا ، گفت که گروه وی معمولاً هر سال 50 تا 60 پناهنده از ایالات متحده می بیند. اما پلیس سوار شده رویال کانادا گفت که بیش از 40 نفر در مرز نزدیک امرسون ، مانیتوبا ، فقط در دو آخر هفته گذشته انتخاب شده اند. ترامپ قرار است در مورد ممنوعیت سفر با نخست وزیر کانادا TrudeauFeb بحث کند. 12، 201706: 29Chahal گفت که بیشتر بومیان سومالی هستند که در ممنوعیت سفر ترامپ بودند ، بلکه از غنا ، جیبوتی ، نیجریه و بوروندی نیز بودند. آنها سفر را در زمان خطرناکی انجام می دهند. "Ghezae Hagos ، مشاور در Welcome Place در وینیپگ ، مانیتوبا ، که با ورود به پناهندگان سرو کار دارد ، گفت:"این یکی از سردترین فصل ها در سردترین مناطق کشور ما است."

افزایش وی در گذرگاه مانیتوبا احتمالاً مربوط به وضعیت مینه سوتا به عنوان محل اصلی فرود ایالات متحده برای مهاجران سومالی است. مارک پروکوش ، وکیل مهاجرت در مینیاپولیس ، گفت که گرفتن پناهندگی در سومالی ها در سال های اخیر دشوارتر شده است ، بیشتر به این دلیل که آنها فاقد اسناد برای اثبات هویت خود. همچنین ترس از تبعید وجود دارد. گمرک ایالات متحده و اجرای مهاجرت گفت: 90 سومالی در 25 ژانویه از سراسر ایالات متحده تبعید شدند. طرف کانادایی گذرگاه مرزی کانادا - ایالات متحده ، جایی که پناهندگان راه خود را به استان می رسانند ، در امرسون ، مانیتوبا ، کانادا در تاریخ 1 فوریه. لیل Stafford / رویترز باشیر یوسف ، یک پناهنده سومالی که سه سال در سن دیگو گذراند و دو ماه گذشته در مینیاپولیس عبور کرد. یوسف ، 28 ساله ، در سال 2015 دستور تبعید شد. وی در ایالات متحده تحت نظارت باقی مانده بود و امیدوار بود كه حكم مطلوبی برای ماندن داشته باشد. "اما وقتی ترامپ را به دست گرفت ، سرانجام امید من از بین رفت."او گفت: او این سفر را "سخت ترین کاری كه من تا به حال انجام داده ام" توصیف كرد. یک سفر سه ساعته بر روی یخ و برف."من حتی دو رودخانه را از برف پریدم. شما به عمق پایین می روید. ". "زندگی من از بسیاری جهات در معرض خطر بود." در حالی که تعداد گذرگاه های غیرقانونی به کانادا توسط صدها هزار نفر از مکزیک در مرز جنوبی کوتوله شده است ، تعداد آنها در حال افزایش است. در کبک ، این تعداد در یک سال سه برابر شده است. 1،280 در سال مالی جاری ، که تا مارس ادامه دارد. گذرگاه های غیرقانونی به بریتیش کلمبیا در سال گذشته به 652 برابر شد. در Manitoba ، RCMP سه سال پیش 68 نفر را رهگیری کرد اما 430 سال مالی این سال. در نزدیکی Emerson - در حدود 80 مایلی شمال از Grand Forks ، داکوتای شمالی ، در Interstate 29 - مقامات طرف ایالات متحده در ماه گذشته نجات کافی را انجام داده اند که Aaron Heitke آن را یک مسئله بشردوستانه می داند. فاضل الشوا ، شورای مهاجرت بین ادیان مانیتوبا ، پتو را به یک سالن پیاده روی جامعه برای پناهندگان می آورد

Heitke، فرمانده بخش "گرند فورکس"، گفت که با کنسولگری بسیاری از کشورهای آفریقایی تماس می‌گیرد و از آن‌ها می‌خواهد تا اطلاعات مربوط به خطرات یک زمستان در مینه سوتا را پخش کنند، اگر کسی بیرون نرفته باشد و آن‌ها را برداشته باشد، آن‌ها برای حفاظت از پناهندگان در اولین کشور امن که وارد می‌شوند، درخواست محافظت از پناهندگان را دارند. این یعنی مهاجرانی که به پست مرزی کانادا می‌رسند رد می‌شوند و به آن‌ها گفته می‌شود در آمریکا درخواست دهند. یکی از نمایندگان حزب مخالف، روز پنجشنبه وزیر مهاجرت کانادا را در پارلمان مورد بحث قرار داد و گفت که این توافقنامه پناهندگان را از عبور از گذرگاه مرزی رسمی منع می‌کند. جنی کوان، نماینده دموکرات جدید نیز از وزیر پرسید که آیا او هنوز معتقد است که آمریکا در حال ارائه درجه بالایی از حمایت از asylum seekers.Immi وزیر دفاع از سومالی است که زمانی یک پناهنده از سومالی بود و تاکید کرد که کانادا پذیرای پناهندگان است. کانادا در حدود ۴۰،۰۰۰ پناهنده سوری را دستگیر کرده‌است، سه برابر جذب آمریکا در ۲۰۱۶.But Hussen گفت که توافقنامه با ایالات‌متحده باقی خواهد ماند، زیرا "یک سیستم منظم از مدیریت ادعاهای پناهندگی را فراهم می‌کند" محمد، که برای امنیت خود در غنا می‌ترسید، با Razak Iyal، یک تبعه غنا، در پایانه اتوبوس در Minneapolis دیدار کرد. هر دو نفر asylum را رد کردند. آن‌ها نگران اخراج شدن بودند، تصمیم گرفتند با هم سفر کنند و یک اتوبوس به گرند فورکس، نورث Dakota.They بگیرند، سپس هر کدام یک راننده تاکسی ۲۰۰ دلار در شب کریسمس برای رسیدن به مرز پرداخت کردند. آن‌ها به پای پیاده می‌رفتند و از مرگ در سرمای سخت می‌ترسیدند تا اینکه یک راننده کامیون آن‌ها را نجات داد. ما جلوی بزرگراه ایستاده بودیم و حدود هفت ساعت به دنبال کمک می‌گشتیم. هیچ‌کس مایل به کمک نبود، هیچ ترافیکی متوقف نشد. تسلیم شدیم. این پایان زندگی ما بود، "Iyal said.Moha mmed" و "Iyal" امیدوارند که انگشتان مصنوعی داشته باشند و Iyal گفت که می‌خواهد ساعت را بیاورد.

wife گفت: " ما احساس می‌کنیم که ما در خانه هستیم. … آن‌ها با احترام به ما در نزدیکی امرسون، مانیتوبا در Woods Feb. / انتشارات کانادایی از طریق AP در حال صحبت کردن با ما بودند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)
دو ماه پس از طوفان ماریا ، پورتوریکو هنوز در بحران است

دوشنبه به مدت دو ماه از زمانی که طوفان ماریا به پورتوریکو راه پیدا کرد و تخریب مرگباری رخ داد که ساکنان جزیره به خاطر زنده ماندن و یا مجبور به فرار به سوی طوفان mainland.The آمریکا که به ریزش زمین در 20 سپتامبر منجر شد , منجر به ریزش زمین شد . سیستم الکتریکی تا حدی احیا شده‌است و توسط ژنراتورهای بزرگ وارد شده توسط گروه مهندسین ارتش احیا شده‌است , اما در روز دوشنبه کم‌تر از نیمی از 46 / 46 درصد از پورتوریکو قدرت داشت . پس از اینکه طوفان ماریا به منطقه در ماه سپتامبر در Utuado , پورتوریکو در 9 نوامبر در ReutersGetting , پورتوریکو که نمی‌تواند بدون برق برود بالا می‌رود و ارتباطات running.Tele هنوز هم در حدود 75 درصد ظرفیت و خدمات تلفن همراه در 65 درصد است . 20 , 201702 : 29 روز دوشنبه , رئیس‌جمهور سابق بیل کلینتون به نمایندگی از بنیاد کلینتون بازدید کرد , که گفته‌است it's شراکت با گروه‌های خورشیدی برای بازگشت برق به پورتوریکو و جزایر ویرجین , که توسط طوفان ماریا ویران شده‌است , ما یکدیگر را بلند می‌کنیم . هموطنان آمریکایی ما در پورتوریکو در حال حاضر به کمک ما نیاز دارند ." کار من Yulin کروز , شهردار سان خوان , دو ماه گذشته را در حالی سپری کرده‌است که بحران ادامه دارد و دولت فدرال را بر آن می‌دارد تا تلاش‌های بازسازی خود را افزایش دهد تا جزیره به دنبال غذا یا آب برود " . کروز یکی از the است که در آن افراد magazine's ticians در داخل و خارج از جزیره حضور داشته‌اند و این منجر به sp شده‌است .

قانون پایانی که برای بازیابی پوتروریکو میلیون دلار و میلیاردها دلار برای آژانس‌های دولتی کمک به فاجعه را تامین می‌کند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تعداد زیادی از آن‌ها در صدر این قرار خواهند گرفت, میلیون‌ها افزایش‌یافته و توسط گروه‌ها و موسسات خصوصی تهیه شده‌است. برخی از آن‌ها به مبلغی بالغ بر ۱ تا ۵ میلیون دلار کمک کردند. او گفت: " او پایه‌ای برای این کمک‌ها ایجاد کرده‌است, " یک نفر به ما کمک می‌کند " و افزود که او افرادی را صدا خواهد کرد که شماره‌های تلفن همراه خود را با شنه‌ای روان خود در میان می‌گذارند و لین - مانویل میراندا, مارس برای کمک به پورتو ریکو, به آن‌ها ملحق می‌شود. گفت: " ما قصد داریم از آن برای بازسازی خانه‌ها استفاده کنیم تا مطمئن شویم که مردم آب آشامیدنی خوبی دارند, چرا که حتی اگر از شیر آب بیرون بیاید, به مدارس برای کودکان نیاز دارد. بعضی از مدارس واقعاً بد هستند. بیست و پنج درصد از آنچه که در پی این بنیاد می‌آید به شهرهای دیگر خارج از سان خوان می‌رسد. " او عاشق " همیلتون " بود. میراندا علاوه بر این, او گفته‌است که اگر این جزیره سطح مشابهی از کمک به ساکنان هر یک از ایالت‌های آمریکا داشته باشد, پوتروریکو می‌تواند برگردد. پوتروریکو یک قلمرو ایالات‌متحده است و ساکنان آن شهروندان هستند. میراندا در نسخه روز یکشنبه برنامه " شادی am " در msnbc گفت: " اهالی پورتو به سختی کار می‌کنند و اهالی پورتو به سختی کار می‌کنند و اگر به آن‌ها تیراندازی منصفانه داده شود, ما جزیره را بازسازی خواهیم کرد. " اما هنوز چیزی نزدیک به یک عکس عادلانه ندیده‌ایم. گفته می‌شود: "

بی سی بی سی در تویی‌تر , Twitter و Twitter


منبع
کورش احمدوند بازدید : 23 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
خواندن اول: فشار روی پل رایان

فشار روی پل RyanAs از این نویسندگی وجود دارد، شانس بسیار خوبی وجود دارد که نماینده پل ریان، رئیس کمیته روش‌های مجلس، پشیمان شدن و انتخاب شغل گوینده را ببینیم - - حتی اگر به طور موقت - - با وجود اینکه او و دفتر وی سعی کرده‌اند در هر فرصتی در را ببندند. صبح امروز "صبح جو" MSNBC، نماینده تام کول (R - OK)گفت که او کاملا مطمئن است که رایان این کار را انجام خواهد داد. پس چرا رایان با وجود تمام اظهارات قبلی اش این کار را انجام خواهد داد؟ ممکن است به این موضوع توجه کنید: اگر او نبود، پس چه کسی؟ اما پنجره فشار دادن رایان ممکن است کوتاه باشد - - اگر جمهوری خواهان مجلس او را وادار نکنند که امروز آن را بپذیرند، پس این امکان وجود دارد که او بتواند یک‌بار و برای همیشه در را ببندد. اما همانطور که ند در "بازی تاج و تخت" یاد گرفت، گاهی اولین غریزه تان درست است. یکی از دستیاران حزب دموکرات به سوزی Khimm از جمهوری جدید گفت: "تنها گزینه خوب [ برای جمهوریخواهان ] این است که رایان و او باهوش‌تر از آن هستند که این کار را انجام دهند". آن‌ها او را قانع می‌کنند که این کار را انجام دهد و حدس بزند چه؟ او سرش را قطع کرد و گفت: " پل رایان یک نام داغ در میان RepublicansOct رتبه‌بندی عالی است. ۹، ۲۰۱۵۰۰: ۳۹)اما چند سر بریده دیگر می‌تواند وجود داشته باشد؟ شایان‌ذکر است که شورشیان جمهوریخواه مجلس و انجمن آزادی کاخ سفید در حال حاضر سه سر سیاسی در طول سال گذشته به دست آورده‌اند - - اریک کانتور (که دو هفته پیش اعلام کرده بود کناره‌گیری کرده‌است)و کوین مک‌کارتی (که دیروز پیشنهاد خود را برای شرکت در انتخابات ترک کرده بود). اصل اساسی ۱ - ۲ - ۲ حزب جمهوریخواه اساسا از بین رفته‌است. و این می‌تواند یک موهبت برای رایان (یا هر کسی که سخنرانی بعدی است)باشد، چرا که شورشیان کاخ ممکن است به سادگی از جمع‌آوری پوست سر سیاسی خسته شده‌باشند. یا این طور؟ نکته نهایی در اینجا: کانتور، مک‌کارتی، و رایان لقب "تفنگ جوان" دادند و حتی یک کتاب با عنوان "تفنگ جوان: نسل جدید"

رهبران محافظه‌کار. اما در حال حاضر تنها یک " تفنگ جوان " باقی مانده‌است, پاول رایان. به هر حال, ممکن است بپرسید چرا ما در گذشته در حال نوشتن درباره مک‌کارتی هستیم, او گفت که قصد دارد به عنوان رهبر اکثریت باقی بماند. ممکن است مک‌کارتی ممکن باشد در همان جا بماند. خط پایین: فکر نکنید مک‌کارتی از جنگل بیرون است. به گفته هیلاری, و تراست در دومین بار در دو هفته, کوین مک‌کارتی, اولین بار هیلاری کلینتون را با نظرات کمیته بن قاضی, و دومین بار با اخبار بزرگ خود از دیروز, به قید ضمانت اجرا کرده‌است. اما ما می‌خواهیم یک نقطه دیگر در این فلیپ فلاپ ایجاد کنیم: این یک زمان آسیب‌پذیر برای کلینتون است تا به کمبود اعتماد خود به ویژه با بحث روز سه‌شنبه برسد. خبر خوب برای کلینتون: داستان ایمیل بیشتر از چند هفته گذشته برای او منتشر شده‌است. خبر بد: این فلیپ فلاپ مورد بحث قرار خواهد گرفت. نیویورک‌تایمز این تنها یک فلیپ فلاپ واقعی نبود. این لباس به اندازه‌ای برهنه بود که به صورت یک بیانیه شجاعانه و در عین حال به نمایندگی از جانب خود به زانو درآمده بود. این مقاله یک روش کلی برای رقابت و روش حکومت بر مبنای اصل آزادی بیان می‌کند. آیا این افزایش کوتاه‌مدت با کار درد دراز مدت برای ژنرال ایجاد می‌کند? آخر هفته تصمیم دیگری برای معاون رئیس‌جمهور, جو بایدن, ما همچنان در حال دویدن هستیم: آیا او می‌دود یا برنده می‌شود? آخرین گمانه‌زنی‌ها از " مایکل رایان " نیویورکی می‌باشد که گزارش‌ها حاکی از آن است که همکاران بایدن با کمیته ملی دموکراتیک دیدار کرده‌اند تا قوانین و قوانین تقویم را به رسمیت بشناسند. (یک سخنگوی مجلس) اخبار مربوط به اخبار nbc را تایید نکرد. اما اجازه دهید به دنبال شکار باشد: اگر تصمیم به این آخر هفته نرسد, احتمالاً هرگز نخواهد آمد - - و یا اگر این کار انجام شود, بایدن هم شروع خواهد شد.

در پشت ، ممکن است دستیابی به هیلاری کلینتون یا حتی برنی سندرز غیرممکن باشد. و مترقی ها در حال شروع به خسته شدن از هملت در مورد عمل Potomac هستند. "[T] او بازی جو بایدن را بازی می کند ، تا تصمیم خود را متوقف کند و به ما بگوید که قصد دارد چه کاری انجام دهد ، فقط باید پایان یابد و سریع. در بهترین حالت ، این یک حواس پرتی مزخرف است که در زیر او قرار دارد. در بدترین حالت ، این یک اتلاف جدی وقت ما است. "گرگ سارجنت واشنگتن پست می نویسد. Ouch.Update در مسابقه سه ماهه سوم پول با مراجعه به مسابقه پول سه ماهه سوم ، دیروز تعداد جدیدی کسب کردیم - 6 میلیون دلار برای مارکو روبیو و 12.2 میلیون دلار برای تد کروز جمع آوری شده است. در اینجا جایی است که مسابقه سه ماهه سوم در حال حاضر است: کلینتون: 28 میلیون دلار به علاوه (75 میلیون دلار به علاوه برای مبارزات انتخاباتی) سندرز: 26 میلیون دلار به علاوه (41 میلیون دلار به علاوه برای کمپین) کارسون: 20 میلیون دلار به علاوه (30 میلیون دلار به علاوه برای کمپین) Cruz: 12.2 میلیون دلار (26.BM $ برای? (ما هنوز شماره سه ماهه سوم واقعی جب را نداریم). و سؤال بعدی این است: آیا کروز شاید نامزدترین نامزد در زمینه GOP تاکنون باشد? پول تاریک 501c4 که به مارکو RubioAs برای پول روبیو کمک می کند ، این برنامه را توسط AP از دست ندهید: "سناتور فلوریدا از راه های بی سابقه ای از یک گروه غیرانتفاعی که توسط اهدا کنندگان ناشناس تأمین می شود ، سود می برد. در حالی که سایر نامزدهای ریاست جمهوری نیز با گروه های پول مخفی ارتباط دارند ، ترتیب روبیو جسورانه ترین است. هر تبلیغات تلویزیونی طرفدار روبیو تاکنون در ایالت های اولیه اولیه آیووا ، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی نه توسط کمپین وی یا حتی توسط یک فوق العاده PAC که اهدا کنندگان آن را مشخص می کند ، پرداخت شده است ، بلکه در عوض توسط یک غیر انتفاعی به نام پروژه راه حل های محافظه کار. همچنین ارسال نامه تقویت کننده روبیو به رأی دهندگان در همان ایالت ها است. "به دنبال ردیابی تبلیغات ما ، پروژه راه حل های محافظه کار نزدیک به 5 میلیون دلار در این 2 هزینه کرده است

016بیتبهتویی‌ترپاسخدادکه"رابرتمرداک","روپرتمرداک",روزچهارشنبهبهتویی‌ترپاسخدادکهاینغولرسانه‌ای, روپرتمرداک, روزچهارشنبهاخراجشدوپیشنهاددادکه رئیس‌جمهوراوبامایکرئیس‌جمهورواقعی" سیاه‌پوستواقعی"نیست,در حالیکه کارسنیکیازآنهاست,ومی‌گوید:"خوب,منروپرتمرداکرا می‌شناسم.می‌توانمبگویمکهنژادپرستنیست.می‌دانید,منفکرنمی‌کنمهیچپیامدهاییدرجهتنژاد پرستداشتهباشد ,ومنفکر می‌کنماوبهسادگیمی‌گویدکهاینرئیس‌جمهورکهمایهافتخاروشادیآمریکایی‌هایسیاه‌پوستبود, واقعاکاره‌ایزیادیبرایآمریکایی‌هایسیاه‌پوستانجامندادهاست.ایناحتمالامی‌تواندبهشیوه‌ایمتفاوتبیانشده‌باشد"بلومبرگدرمصاحبه‌ایباMTPدیلی,چاکتاد, ازشهردارنیویورک, مایکبلومبرگ, پرسیدکه آیااو100درصدازپیشنهادرئیس‌جمهوردر سال2016راردخواهدکرد .اومی‌گفت:منخیلیخوشحالمکهمردممی‌پرسند.اماواقعیتایناستکهمنخیلیخوشحالمکه دوچیزرا انجام می‌دهم:شرکتمنوکارکردن باسازمانمللمتحد وبادولتآمریکادر زمینهتغییراتآب و هوایی.واینچیزیاستکه مااینجاییمتاباabout.Toddصحبت کنیم:Shermanesque?بلومبرگ:دوبارهبگویید?تاد:آیاقصدداریددربارهاینموضوع صحبتکنید?بلومبرگ:شر من?اودرجنگداخلییکژنرالبود,مگراینرابه یادمی‌آوریدکه --تاد:بدونشکو تردیدبهشمانگاه کنید,هر چندکه هیچShermanesqueوجودندارد?بلومبرگ:می‌دانید,مابایدبرروی تغییراتآب و هواییتمرکزکنیم,مافکرنمی‌کنیمکه بلومبرگبرندهشود.اومردیبدونحزباست.اماهمچنینمی‌توانیدبهاوبگوییدکه اوهنوزهممی‌خواهدبخشیازمباحثاتملیباشد.آمریکابهسوریهبازمی‌گردد?"جاشRogin"و" الیلیک"در روزیکهفتهبهمداخلهنظامیروسیهدرسوریهگزارشمی‌دهندکهبرخیاز مشاورانارشدکاخسفیدوکارکنانشورایامنیتملیدرتلاشهستندتارئیس‌جمهورباراکاوبامارامتقاعدکنندکهدرآنجابهمنظورکاهشخشونتودرحالحاضر,برایسرنگونیرژیمسوریهتلاشکنند.بهعلاوه,مقاماتاجراییوexperخاورمیانه

در هر دو طرف این بحث، تیم سیاست خارجی اوباما دیگر شک ندارد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه قصد دارد رئیس‌جمهور بشار اسد را حمایت کند و عمدتا گروه‌های مخالف غیر از دولت اسلامی را هدف قرار دهد: در پایان این آخر هفته، چاک تاد از NBC با برنی Sander مصاحبه خواهد کرد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
آیا شما selfitis دارید؟ این مقیاس به شما خواهد گفت

آیا این بازی بی‌هوده است? یک هفته عکس بگیرید? اگر اینطور است, ممکن است به عنوان یک شرط که توسط محققان در ناتینگهام ترنت برقرار شده‌است, وجود داشته باشد. نوجوانانی که تمایل به جرایم بیشتری دارند, اما باز هم با آگاهی بالایی از اینکه افراد دیگر آن‌ها را درک می‌کنند, آگاهی بالایی داشته‌اند. و یک مقاله در روزنامه نیویورک‌تایمز این ایده را تایید می‌کند, زمانی که سلفی در دوران کودکی اش بود: " سلفی ممکن است جدید باشد, اما انگیزه پشت آن به اندازه خود دوران نوجوانی بود. نوجوانان مدت هاست که خود را هنرپیشه می‌دانند و کارهایی انجام می‌دهند که روانشناسان آن را " مخاطبان خیالی " می‌نامند. اما همانند بیشتر چیزها در زندگی, خیلی چیزها معمولاً خوب نیست. یا اینکه? مشابه طبقه‌بندی بیماری‌های روانی, مطالعه دانشگاه ناتینگهام ترنت (sbs) مقیاس رفتار کاذب (sbs) را به عنوان یک ابزار قابل‌اعتماد و معتبر برای ارزیابی دانش بنیان نهاد. یکی از نویسندگان این مطالعه, مارک گریفیث, استاد برجسته اعتیاد رفتاری در دانشگاه ناتینگهام ترنت, به اخبار nbc گفت که این مقیاس صرفاً یک محصول فرعی از فرآیند تحقیق در مقیاس اجتماعی است.

به نظر می‌رسد که ir چند الگوی رفتاری را ایجاد می‌کنند : آن‌هایی که دارای selfitis مزمن هستند امتیازات اعتماد به نفس پایینی دارند , اما نه به میزان زیادی . با این حال , افراد مبتلا به selfitis مزمن به طور قابل‌توجهی توجه بیشتری به امتیازات رقابت اجتماعی و رقابت اجتماعی نسبت به those دارند , در نهایت مطالعات بیشتری برای اعتبار بخشیدن به مفهوم بیشتر مورد نیاز است , گریفیث و تیم او ممکن است به خوبی با آنچه که محققان در مورد استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌دانند و اینکه چگونه مردم خودشان را در رسانه‌های اجتماعی معرفی می‌کنند مطابقت داشته باشد . اگر چه یک پروفایل مشخص شخصیت سلفی وجود ندارد , برخی از ویژگی‌های سلفی گرفتن سلفی خاص وجود دارد , که به طور کلی به ظاهر و نظرات مرتبط هستند , حتی از افرادی که می‌گویند آن‌ها سلفی هستند , بسیار آسان است که خیلی زود توجه مثبتی به خود جلب کنید . او می‌گوید : " شما می‌توانید ده‌ها " لایک " بگیرید , و کلیک کردن مانند " یک روش بسیار ساده برای اینکه فرد دیگری احساس خوبی داشته باشد " , و افزود که هشدار می‌دهد که افراد تمایل دارند تا " مانند " دیگر سلفی selfies سلفی " را حتی اگر توجه دقیقی به تصویر نداشته باشند , انجام دهند . اگر چه تعداد زیادی سلفی ممکن است مردم را ناراحت کند , و سپس آن‌ها ممکن است برای برخی از


منبع
کورش احمدوند بازدید : 23 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
هال  پل  Kariya  اولین  ستاره  آسیایی  خود  را  آورد  .

TORONTO در ماه نوامبر گفت : " پل of در ماه نوامبر گفت : " من به فکر خودم به عنوان یک کانادایی , اول و مهم‌تر , فکر می‌کنم . با توجه به رنگ هاکی , وب سایتی که تنوع در ورزش را پی‌گیری می‌کند , the , نیمه ژاپنی , در روز 5 سپتامبر سال 2017 در حالی که یخ را برای اولین لیگ هاکی ملی خود در تاریخ 5 سپتامبر برگزار کرد , یک منظره نادر و هیجان‌انگیز بود , زیرا هیچ وقت ستاره‌ای از کالیبر او به میراث آسیایی در تاریخ لیگ بازی نکرده بود . Exciting , چهارمین بازیکن هاکی هاکی از دانشگاه مین در سال 1993 , به نظر می‌رسد اولین بازیکن آسیایی باشد که در دور اول یک پیش‌نویس انتخاب می‌شود . پس از 5 " winger " ( winger ) , 282 بازیکن گفته شد که year.Very shifty , بسیار سریع . " Joe Ferreira

جشن eury پس از ضرب و شتم 5-2 ایالات متحده در بازی مدال طلا در المپیک زمستانی در وست ولی سیتی ، یوتا در 24 فوریه 2002. جو بریکسا / مطبوعات آزاد وینیپگ از طریق APThe شور و شوق پشت کاریا پایه گذاری شد. او قبل از بازنشستگی در سال 2011 ، در هفت بازی All-Star ظاهر شده بود. "بسیار سریع ، بسیار سریع. گذشت او استثنایی بود ، "زدنو چارا ، مدافع بوستون بروجین ، که بیش از یک دهه در برابر کریا قرار گرفت ، به یاد آورد. کتی چونگ تراش یک دانش آموز دبیرستانی 15 ساله در آرکادیا ، کالیفرنیا بود ، در سال 1996 وقتی که متوجه چهره جدیدی شد در حالی که می چرخید. کانال ها. "من فقط وقتی دیدم که یک آسیایی نه تنها در تیم خود بازی می کرد بلکه کاپیتان بود ، شروع کردم.". دوره دوم بازی 6 فینال جام استنلی در 7 ژوئن 2003 در آناهیم ، کالیفرنیا. پرونده Paul Chiasson / AP او یکی از بسیاری از آسیایی ها بود که اولین فوق ستاره هاکی را که کمی شبیه به خود بود ، در آغوش گرفت. "یک آسیایی بزرگ وجود دارد. اردک به خاطر او ، "استیو روچین ، هم تیمی کاریا از سال 1994 تا 2003 گفت:. - همانطور که او به عنوان بهتر شناخته شده بود - در اردوگاه حبس در دوره جنگ جهانی دوم در گرین وود ، بریتیش کلمبیا ، در 6 آگوست 1943 به دنیا آمد. مادر پل ، شارون ، اسکاتلندی-کانادایی است. در سال 1998 ، کاریا به Sports Illustrated گفت که زندانی شدن جنگ جهانی دوم مردم تبار ژاپنی در خانواده وی مورد بحث قرار نگرفته است. "این هرگز در خانه مطرح نشده است. من به یاد می آورم که وقتی چک ها در مادربزرگ من بودند ، "طبق گفته های کاریا به این مجله با اشاره به چک های بازگرداندن گفت. "واقعاً ، این اولین باری بود که کسی در مورد آن چیزهای زیادی گفته بود." من سعی می کنم در مورد این نوع اصطلاحات فکر نکنم. من خودم را به عنوان یک کانادایی ، اول و مهمتر از همه فکر می کنم. T.K. کاریا به خودی خود یک تریلر ورزشی بود اما در زمین راگبی

مال من. نویسنده راگبی کانادا گفت: " هیچ یک از اجداد ژاپنی یا آسیایی نبودند. " او یک معلم آموزش ریاضی و ریاضی بود, قبل از این که به مدرسه برود. من آرزو می‌کنم که پدرم زنده بود تا این را ببیند. " من به میراث ژاپنی خود می‌بالم. او در حال یادگیری ژاپنی به عنوان بخشی از بازیابی خود از شش ضربه مغزی شناخته‌شده در طول دوران بازی خود است که در دوران بازنشستگی خود از ان اچ آل شرکت داشته‌است. " این بخشی از آموزش مغزم است. او گفت: " یادگیری زبان بسیار مشکل است. " او با خنده افزود: " من برای یک تابستان به یک مدرسه ژاپنی رفتم. " " این چالش برانگیز بود. او گفت: " از زمان چیده شدنش توسط اردک‌های قوی, تعداد رو به رشد بازیکنان با میراث آسیایی بالا انتخاب شده‌است. در آخرین پیش‌نویس, هر دو " نیک سوزوکی و " پال " در اولین پیش‌نویس " پیش‌بینی پیش‌بینی " شرکت کردند که تنها در آینده رشد خواهد کرد. " از آمریکا در فیس بوک, تویی‌تر, اینستاگرام و فیس بوک پیروی کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
دو آمریکایی در بین ۲۱ نفر در حمله در رستوران مردمی کشته شدند.

کریستین Lagarde رئیس شورای بین‌المللی پول گفت که حمله انتحاری روز جمعه در رستورانی در کابل سه کارمند سازمان ملل و نماینده مقیم صندوق بین‌المللی پول را کشت . یکی از سخنگویان سازمان ملل گفت که سه تن از کارکنان سازمان ملل در این حمله کشته شدند . این سخنگوی پلیس گفت که 16 نفر از جمله 13 خارجی , در رستوران attack.The در منطقه وزیر اکبر خان کشته شدند که در آن بسیاری از سفارتخانه‌های


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
دلتا از گفتن مامان شیردهی برای پوشاندن عذرخواهی می کند

خطوط هوایی دلتا به اشتباه از یک زن کالیفرنیا عذرخواهی کرد که به اشتباه به او گفته بود که قادر نخواهد بود فرزند خود را در پرواز به فرزند شیرخوار خود شیر دهد. @ " لیندزی " (lindsay lohan) " (lindsay lohan) و " لیندزی " (lindsay lohan) زندگی می‌کنی. متاسفم. * sd - دلتا در روز ۱۸ فوریه به (@ 18) کمک می‌کند. شما اجازه دارید شیر مادر را روی عرشه بیاورید. پس از آن که بسیاری از والدین به صورت آنلاین منتشر شدند, دلتا یک عذرخواهی را توییت کرد و نظرات قبلی خود را " اطلاعات نادرست " خواند. " @ " دلتا " از مادران شیرده و نوزادان در پروازهای خود استقبال می‌کند. ما از اطلاعات نادرست زودتر عذرخواهی می‌کنیم. سخنگوی خطوط هوایی, مایکل توماس به اخبار nbc گفت: " دلتا - دلتا روز ۲۳ فوریه به " دلتا ", " دلتا " و همینطور کارمندان ما حمایت کامل از حق زنان برای شیردهی در هواپیما را حمایت می‌کند. " " در حالی که ما یک مشتری داشتیم که اطلاعات اشتباهی توسط یک کارمند داده می‌شد, مهم این بود که توجه داشته باشیم که حق قانونی برای شیردهی در هواپیما چیزی است که هر روز در هزاران پرواز روزانه به خدمه پرواز ما افتخار می‌کند. توماس, y - ۵ ایالت, " مسافران مجبور نیستند برای شیردهی موفق شوند.

براساس گزارش کنفرانس ملی تغذیه با شیر مادر در هواپیما، thedistrict از کلمبیا و ویرجین Islandshave به زنان اجازه می‌دهد در هر مکان عمومی یا خصوصی تغذیه شوند. یک زن پس از اینکه در سال ۲۰۰۶ از پرواز اخراج شد، سه خط هواپیمایی را مورد شکایت قرار داد، زیرا او خودش را با پتو در حین پرستاری قرار نمی‌داد. او در سال ۲۰۱۲ به یک توافق رسید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
سازمان  حفاظت از محیط‌زیست  با  وجود  حکم  قانون  حمایت  از آب

آژانس حفاظت از محیط‌زیست می‌گوید که با وجود حکم دادگاهی که این اقدام را در ۱۳ ایالت مرکزی و غربی مسدود کرده‌است، با یک قانون جدید فدرال برای حفاظت از جریان‌های کوچک، tributaries و تالاب‌های کوچک پیش می‌رود. دون Parrish از فدراسیون اداره کشاورزی آمریکا، یکی از چندین گروه کاری و تجاری که در روز پنج شنبه از آلاسکا گرفته تا آرکانزاس را مسدود کرده‌است، گفت: "ما این قانون را بسیار مضر برای کشاورزان و دامداران خواهیم دید و قصد داریم هر کاری برای جلوگیری از آن انجام دهیم". تصویر یک گودال آب خشک‌شده در کنار مزرعه ذرت در کوردووا، Md.Alex براندون / Associated PressFour که با مقررات مخالف هستند می‌گویند که در حالی که نیت خیر، قانون آب بار اضافی را بر کشاورزان کوچک و دامداران تحمیل می‌کند. سناتورها - دو دموکرات و دو جمهوری‌خواه - در یک ستون نظرات روز جمعه گفتند که EPA "سردرگمی قابل‌توجهی و بالقوه زیادی را برای بسیاری از شرکت‌ها و جوامع آمریکایی ایجاد کرده‌است که فقط تلاش می‌کنند کارشان را به خوبی انجام دهند".، جان Barrasso، R - Wyo.، هیدی Heitkamp، D - N.D. و جیم Inhofe، R - Okla. پس از اینکه دو حکم دادگاه عالی دست به دست زدن قانون آب پاک دادند، این قانون تنها روشن می‌کند که پس از اینکه دو حکم دادگاه عالی دسترسی به قانون آب پاک را نامطمئن کردند، این قانون در حمایت فدرال قرار دارد. این تصمیمات در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۶ ۶۰ درصد از جریان nation's و m را ترک کردند.

طبق گفته EPA، از زمین‌های مرطوب بدون حفاظت از حفاظت فدرال، باعث سردرگمی مالکان و حکومت جدید دولت می‌شود که تنها در صورتی که یک کسب‌وکار یا مالک اقداماتی را انجام دهد که آب آسیب‌دیده را آلوده کرده یا نابود کند - آن‌هایی که دارای ارتباط مستقیم و قابل‌توجه با بدنه‌های بزرگ‌تر آب پایین‌دست هستند که از قبل حفاظت شده‌اند. برنامه‌های نهایی حفاظت از آب آشامیدنی، روش StreamsIn، قانون به این معنی است که توسعه دهندگان دیگر نمی‌توانند راه را بر روی زمین‌های مرطوب هموار کنند و شرکت‌های نفتی دیگر نمی‌توانند بدون مانع آلودگی را آلوده کنند و حمایت‌های قانون آب سالم را به بیش از نیمی از جریان‌های nation's تبدیل کنند. اما مخالفان این قانون را یک نمونه از افزایش بیش از حد فدرال می‌نامند و ترس از افزایش مداوم مقررات فدرال در هر نهر و نهر در روز پنج شنبه حاکم فدرال lands.The در داکوتای شمالی بود، جایی که مقامات از آن کشور و ۱۲ نفر دیگر استدلال می‌کردند که این دستورالعمل‌های جدید بیش از حد گسترده و نقض حاکمیت آن‌ها هستند. EPA پس از این حکم اعلام کرد که اجرای قوانین جدید در این ۱۳ ایالت عبارتند از: آلاسکا، آریزونا، آرکانزاس، کلرادو، آیداهو، مونتانا، نبراسکا، نوادا، نیومکزیکو، داکوتای شمالی، داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی و وایومینگ. چندین دادخواست دیگر از دیگر ایالت‌ها و گروه‌های تجاری و تجاری باقی می‌ماند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
آزمایش‌ها ژنتیکی نشان می‌دهند که نور خورشید چگونه به Melanoma تبدیل می‌شود.

محققان یک روش جدید برای گفتن این که آیا خال سیاه مشکوک به این معنی است که با نگاه به changes.And ژنتیکی آن بدخیم می‌شود , آن‌ها تایید کرده‌اند که افرادی که مول هستند نباید اجازه دهند که خورشید بر روی آن‌ها بیفتد . دکتر بوریس Bastian از دانشگاه کالیفرنیا , یک آسیب‌شناس که به رهبری این مطالعه کمک کرد , گفت : " اشعه ماورا بنفش به سرطان پوست تبدیل می‌شود " , یک آسیب‌شناس که به هدایت مطالعه کمک کرد و گفت : " تابش اشعه ماورا بنفش به سرطان پوست تعلق ندارد ." آن‌ها DNA را در داخل تومور مشخص کردند و آن را با DNA از بافت سالم مقایسه کردند که تقریبا همیشه از اطراف تومور گرفته می‌شوند تا مطمئن شوند که همه سلول‌های سرطانی دارای جهش ژنتیکی هستند , اما این کار خطرناک نیست ." آنچه نشان داده‌ایم این است که melanoma مشابه دیگر انواع سرطان هستند , مانند سرطان روده یا سرطان رحم , که با تومورهای خوش‌خیم که می‌توانند به cancer.Skin مبتلا شوند وجود دارد , مثلا سرطان روده یا گردنه رحم , که در آن یک مرحله میانی در سرطان پوست وجود دارد که بین یک خال طبیعی بی‌ضرر و یک تومور بدخیم رشد می‌کند . این مطالعه نشان می‌دهد که یکی وجود دارد , و با این که تعداد جهش‌های متعدد وجود دارد و چه نوع جهش وجود دارد

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

آنها در تفسیر یافته ها نوشتند: "بازی جدید توپ"


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
ترامپ وعده خود را در مورد ایران حفظ کرد. اما آیا این قول درستی بود؟

امروز سه‌شنبه , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به ملت گفت : " هنگامی که من به قولم عمل می‌کنم , آن‌ها را نگه می‌دارم " و در واقع , کمپین بر روی وعده‌ای که قول داد تا این معامله را روز اول انجام دهد ( اگرچه این اقدام در واقع روز 474 میلادی انجام شد ) . این احساس که رئیس‌جمهور به پایه سیاسی خود وعده داده بود , در بیانیه‌ای که به سرعت توسط کمپین انتخاب مجدد ترامپ منتشر شد , بسیار شفاف شده بود : " اکنون برای آمریکا و جهان این سوال مطرح است : آیا این وعده هوشمندانه در وهله اول است ? RelatednewsnewsTrump , معامله هسته‌ای ایران را رد می‌کند . حالا چی ? مساله اساسی که توسط بسیاری از کارشناسان نظامی و دیپلماتیک مطرح می‌شود این است که آیا کناره‌گیری از این قرارداد باعث می‌شود که آمریکا امن‌تر شود , و اینکه آیا هر گونه مزیت ادراک‌شده " خشن " با دشمنان به ضرر امانوئل Macron , " مذاکره جدیدی برای محدود کردن موشک‌های Iran's , تمدید مدت قرارداد اصلی ایران , و مقابله با حمایت Iran's برای تروریسم است . That : رئیس‌جمهور سابق آمریکا , باراک اوباما , در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی در حال برقراری " بالاترین سطح ضمانت اقتصادی " بود و در بیانیه‌ای گفت که او در حال حاضر در حال برقراری " بالاترین سطح تصویب اقتصادی " است و این تصمیم را " منحرف " خواند و در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر دفاع , جیمز mattis , در میان متخصصانی

معامله، و هرگز در نظر گرفته نشد که با تمام مشکلاتی که ایران به همسایگان خود ارائه می‌دهد سروکار داشته باشد و اکنون واضح است که ترامپ در حال حاضر به راحتی توسط مشاوران با ذهن، جان بولتون، مشاور امنیت ملی، جان بولتون و وزیر امور خارجه آمریکا احاطه شده‌است. و سه‌شنبه‌شب، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا، باب Corker، R - tenn. هنوز برای رئیس‌جمهور جذاب بود که همه رئیس‌جمهور sanctions.The و متحدان خاورمیانه خود، که عمدتا عربستان‌سعودی و اسرائیل بودند را اجرا نکند، به طور واضح بر این باور بودند که با سقوط اقتصاد ایران، طناب نجات اقتصادی اش در نهایت باعث سرنگونی رژیم خواهد شد. آن‌ها همچنین شرط‌بندی می‌کنند که تهران بیش از حد از حمله نظامی مشترک نظامی آمریکا / اسرائیل برای ازسر گیری فعالیت‌های مخفیانه هسته‌ای می‌ترسد. اما این درست به همان اندازه ممکن است که با نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، کاخ سفید، یک نقض جبران‌ناپذیری را با اروپا نسبت به هر گونه اقدام نظامی قبلی ایجاد کرده باشد - از جمله انتخاب توافقنامه های آب و هوایی پاریس و کناره‌گیری از قرارداد هسته‌ای ایران تا ابد بعد از خروج ترامپ از برنامه هسته‌ای ایران ۹، ۲۰۱۸۰۳: ۳۱.


منبع

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 2,052
  • بازدید کلی : 5,533